hermanoo90 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 stakkars e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 ^så den på fæisbukk. Haha. Helt feil? Neppe, men artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 "just got passed by a girl" er kanskje LITT "stas" om det er skikkelig kappkjøring på en bane og slikt, men på en motorvei eller landevei så er det BARE harry... huff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Om ikke den jeg linket var feil, er ikke den e39n det heller..(utenom stickeren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Bakfangeren og vingen var ikke mye pent på en E39 heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 E92en var mindre "feil" enn mye her inne isåfall... fangeren passa ikke sånn 100% men hadde overlevd med den. (min mening) Men hvis du synes det var veldig feil, så er det din smak og du får såklart lov til det, men sett i det store bilde blandt de fleste, så linkes det oftere til biler med helt tydelige og klare "feil" enn den e92en =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 "just got passed by a girl" er kanskje LITT "stas" om det er skikkelig kappkjøring på en bane og slikt, men på en motorvei eller landevei så er det BARE harry... huff.... Eller når a rygger.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Lå etter denne i Mjøndalen i dag. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Nå skal det sies at smak kan diskuteres, eller........? I mine øyne, ikke bra, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Hvorfor senke med fjærer når man kan "senke" med fangere? [emoji51] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Hvorfor senke med fjærer når man kan "senke" med fangere? [emoji51] Det ser du vel............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Lå etter denne i Mjøndalen i dag. Vet ikke om jeg skal le eller grine. epost.telenor.no.jpeg Nå skal det sies at smak kan diskuteres, eller........? I mine øyne, ikke bra, Haha! Så denne i Drammen istad også. Ikke noe pen i mine øyne ihvertfall. Jeg lo og grein.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Det ser du vel............... Det var sarkasme........ [emoji51] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Det var sarkasme........ [emoji51] Nei. Informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Nei. Informasjon Sier du det? [emoji50] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 11, 2015 Share Skrevet Juli 11, 2015 Sier du det? [emoji50] Nei. Skriver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå