Shattered Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Skal laste opp et bilde av noe jeg synes er latterlig i min egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 De som styler disse bilene må ha slått seg stygt engang ramla ned i fra stellebordet og slo hue i flisegulvet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Han karen her har ihvertfall gjort ALT feil. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33574161 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Whiteboys rolling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Lol Lotus Elise lykter Som er ganske så feil montert, stirrer rett i bakken jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Kan noen vennligst forklare meg hva det er som driver folk til å gjøre noe sånt? Jeg klarer ikke for alt i verden å se for meg at dette er gjort i fult alvor og at vedkommende faktisk kan tro at bilen ser bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Kan noen vennligst forklare meg hva det er som driver folk til å gjøre noe sånt? Jeg klarer ikke for alt i verden å se for meg at dette er gjort i fult alvor og at vedkommende faktisk kan tro at bilen ser bedre ut. Dette er jo bare håpløst.. Får i hvertfall folk til å sitte og gape ei stund. Går det virkelig an?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Hm, ok. Now where's the logic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 å fydda.. e dauer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Whiteboys rolling.. Rasist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Whiteboys rolling.. Rasist. Nei.. rasebevisst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Lykter fra en 1940 mod Ford Pickup.. Hadde han ikke råd til en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå