Kjexx Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Halden. <3 Jeg skal så klart jobbe.. Men 700kr i timen er jo ikke så ille, får 2 fridager og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Skal nedover, tenkte det var ypperlig å lufte go bilen. Blir kun til Halden men, blir bra oppmøte der og vel. Håper på flere flotte biler fra Bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Blir en god del bilen fra Skien. Skal selv sitte på i en Chevy Suburban Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Det blir MYE politi og mange stengte gater i Halden i morgen , http://www.ha-halden.no/nyheter/article5999604.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 http://www.ha-halden.no/nyheter/article6001093.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hei, vet noen hva som skjedde med personen som ble tildekket etter at ambulansen hadde vært dritlenge der? vedkommende må ha dødd? i og med at personen ble tildekt?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hadde sikkert vært morsomt å dra dit bare for å se også Men det er ikke akkurat min stil det der med å ragge rundt, spille høyt og drikke seg dritings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 her har man også et knippe biler som ikke gikk gjennom teknisk kontroll som helt sikkert ble avholdt! Sikkert noe fjærkapp ute og går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Aldri. Kan ikke tenke meg noe mer patetisk og harry. Men men, hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hadde sikkert vært morsomt å dra dit bare for å se også Men det er ikke akkurat min stil det der med å ragge rundt, spille høyt og drikke seg dritings Vel, man må jo ikke ragge rundt, spille høyt eller drekke seg dritings. Er morro å bare se hva slags mennesker som vandrer rundt på plassen der, og det er faktisk ganske så mange fete biler der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Kan skrive under på at det er MYE dritt å se på, for det meste risige Volvo 240 med sørstatsflag og drita fulle fjortiser i baksetet, av 500 biler så er det kanskje 20 som er noe og se på. Så en fin E32 Alpina på torget i Halden, noen her inne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Enig, synes det var flere fine stuk i år enn disse tragiske vestfold-raggarstukene som strømstad er kjent for.. eneste som er moro er på morgenen når man samles før man reiser til sverige. Å stå i kø sammen med slitne vestfoldinger med raggarstuk er ikke noe jeg synes er verdt å kaste bort en hel dag på. Men var en god del fine biler også, så det var positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Så en fin E32 Alpina på torget i Halden, noen her inne ? Svaret finner du et sted på denne siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 kjørte en tur for og se. var mye biler og mye folk. ser ut til at gammel volvo er på vei ut som raggeril og E39 på vei inn. så 4 E39 fulle av raggertyper som hang ut gjennom vinduet med en øl i hånda mens de hoya og skrek med "ragge musikken" på full guffe og svære sørstats flagg på bilen. så en del bmw, men ingen jeg kjennte igjen fra bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Jeg var i strømstad, kjørte blå e39. Men hadde værken rægger typer eller sørstatsflagg i bilen Spotta mange fine bimmere!! hvem var der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå