Gå til innhold

Halden/Strømstad Skjærtorsdag?

Julian Sommer
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde sikkert vært morsomt å dra dit bare for å se også :) Men det er ikke akkurat min stil det der med å ragge rundt, spille høyt og drikke seg dritings :wink:

Vel, man må jo ikke ragge rundt, spille høyt eller drekke seg dritings. Er morro å bare se hva slags mennesker som vandrer rundt på plassen der, og det er faktisk ganske så mange fete biler der og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på at det er MYE dritt å se på, for det meste risige Volvo 240 med sørstatsflag og drita fulle fjortiser i baksetet, av 500 biler så er det kanskje 20 som er noe og se på.

Så en fin E32 Alpina på torget i Halden, noen her inne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, synes det var flere fine stuk i år enn disse tragiske vestfold-raggarstukene som strømstad er kjent for.. eneste som er moro er på morgenen når man samles før man reiser til sverige.

Å stå i kø sammen med slitne vestfoldinger med raggarstuk er ikke noe jeg synes er verdt å kaste bort en hel dag på. Men var en god del fine biler også, så det var positivt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte en tur for og se. var mye biler og mye folk. ser ut til at gammel volvo er på vei ut som raggeril og E39 på vei inn. så 4 E39 fulle av raggertyper som hang ut gjennom vinduet med en øl i hånda mens de hoya og skrek med "ragge musikken" på full guffe og svære sørstats flagg på bilen.

så en del bmw, men ingen jeg kjennte igjen fra bimmers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...