StigJ Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Fikset nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Fikset nå der ja det justerbare du har på så ikke dumt ut, husker ka du betalte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Var kampanje hos Schmiedmann. Tror det var 3700. Men om de har mer igjen vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 den skal nok bli høyere i ræven enn på photoshop bildet. er usikker på om jeg skal kjøpe justerbare eller bare fjører. men får komme når pengene nermer seg igjen er nok bare helt vanlige halogen lykter, Angel eyes kom ikke på bilen før de lagde LCI modellen. Personlig syns jeg det er mye enklere å kjøpe coilovers hvis du har råd til det. Da kan du stille høyden som du vil, (opp om vinteren også hvis du vil). Jeg har originale angel eyes på min pre LCI, men jeg har xenon. Kanskje det er det som er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 den skal nok bli høyere i ræven enn på photoshop bildet. er usikker på om jeg skal kjøpe justerbare eller bare fjører. men får komme når pengene nermer seg igjen er nok bare helt vanlige halogen lykter, Angel eyes kom ikke på bilen før de lagde LCI modellen. Personlig syns jeg det er mye enklere å kjøpe coilovers hvis du har råd til det. Da kan du stille høyden som du vil, (opp om vinteren også hvis du vil). Jeg har originale angel eyes på min pre LCI, men jeg har xenon. Kanskje det er det som er forskjellen? Enig med FrodeD. Få deg coilovers. Og ja stemmer at alle E9x MED xenon har AE. De uten kom uten AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 den skal nok bli høyere i ræven enn på photoshop bildet. er usikker på om jeg skal kjøpe justerbare eller bare fjører. men får komme når pengene nermer seg igjen er nok bare helt vanlige halogen lykter, Angel eyes kom ikke på bilen før de lagde LCI modellen. Personlig syns jeg det er mye enklere å kjøpe coilovers hvis du har råd til det. Da kan du stille høyden som du vil, (opp om vinteren også hvis du vil). Jeg har originale angel eyes på min pre LCI, men jeg har xenon. Kanskje det er det som er forskjellen? ja tenkt på det, men med vg2 industrimekaniker og deltidsjobb såå skriker ikke akuratt lomeboken at den er for full. men neste på listen min no er uten tvil senk og spacere, så får bare spare opp og håpe jeg rekker det innen sommeren slår inn for fult er godt mulig det ja! trudde det var lci modellen som utgjorde forskjellen, men høres riktig ut som du sier noen tips til billige coilovers som ikke er kina kvalitet, må være noe som holder, ikke fancy dyre greier og billig, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Supersport er ikke så gale på E90 etter det jeg har forstått. Det er midt på treet i pris. De billigste er som regel en grunn til at er billige. Har selv Bilstein og det er kvalitet . GS Bildeler selger Supersport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Supersport er ikke så gale på E90 etter det jeg har forstått. Det er midt på treet i pris. De billigste er som regel en grunn til at er billige. Har selv Bilstein og det er kvalitet .GS Bildeler selger Supersport 7k for supersport coilovers på gs. då må jeg bruke ferie pengene, hehe eg som hadde sotte de av til rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 ser eg må av med hele front fangeren for å kunne få byttet lyktene, så lurte på lyktespylerene må vell av og. det dekselet er det bare å poppe av? henger vell på klips/hakk? vill unødig ødelegge noe lakk eller deksler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 etter noen timer i garasjen etter jobb så kom de nye lyktene på plass er fornøyd må bare stille de litt tror eg. eneste problemet som har dukket opp etterpå er at lykespylerene spyler bare enkelte ganger og spyler innsiden av front fanger, men tipper de bare henger fast. skiftes også servo olje og fikk nye slangeklemmer som e av skru typen, så no lekker den ikke og rattet var mye lettere ligger med noen bilder av prosessen front fanger av parklys med nye lykter nærbilde parklys park + grøft lite spørsmål på tampen, motoren lager en slags kakle lyd på tomgang, e nesten som en syllinder går på diesel. noen innspill der? har ikke hørt så nøye etter men esje helt fan av den lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Skjønner at du ikke er fan av unormale lyder! Da er det bra du ikke kjøpte Audi. Haha. Eneste jeg har noe å si på, er som de andre, spar til senk Jeg liker også BMWer som er litt skrå. Rumpen opp, trynet ned. Som en grevling med underbitt. Kjenner til skole og deltids! Det tar tid, men er verdt det til slutt. Har jo selv brukt halvannet år på å få min på det nivået den er i dag. For min del er det greit å ha en bilinteressert samboer En som er villig til å spleise på ting som gjør bilen fetere, og er glad for det i ettertid Hver gang vi putter noe nytt på bilen, er det rett ut å cruise i timesvis. Men av en eller annen grunn, så blir jeg flau av å avgi diesellyd. Haha. Tror jeg underbevisst ikke helt liker det, og må kompensere med tøffere utseende, som ikke helt funker da jeg er for glad i BMW sine bensinere. Jeg er veldig glad i bilen min, men samtidig angrer jeg litt på at jeg ikke gikk for bensin. Spesielt automaten angrer jeg på. Skjønner ikke helt hva jeg tenkte på. Stjeler jo så mye krefter. Hehe. Hadde det ikke vært for TRF, så hadde jeg nok ikke hatt bilen i dag. Genial fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Skjønner at du ikke er fan av unormale lyder! Da er det bra du ikke kjøpte Audi. Haha. Eneste jeg har noe å si på, er som de andre, spar til senk Jeg liker også BMWer som er litt skrå. Rumpen opp, trynet ned. Som en grevling med underbitt. Kjenner til skole og deltids! Det tar tid, men er verdt det til slutt. Har jo selv brukt halvannet år på å få min på det nivået den er i dag. For min del er det greit å ha en bilinteressert samboer En som er villig til å spleise på ting som gjør bilen fetere, og er glad for det i ettertid Hver gang vi putter noe nytt på bilen, er det rett ut å cruise i timesvis. Men av en eller annen grunn, så blir jeg flau av å avgi diesellyd. Haha. Tror jeg underbevisst ikke helt liker det, og må kompensere med tøffere utseende, som ikke helt funker da jeg er for glad i BMW sine bensinere. Jeg er veldig glad i bilen min, men samtidig angrer jeg litt på at jeg ikke gikk for bensin. Spesielt automaten angrer jeg på. Skjønner ikke helt hva jeg tenkte på. Stjeler jo så mye krefter. Hehe. Hadde det ikke vært for TRF, så hadde jeg nok ikke hatt bilen i dag. Genial fyr. Nei ulyder e eg absolutt ikke fan av! kom til å høre en ny en no -.- liggerpå 4500 rpm i 2 gir så kommer det en rasle lyd fra eksosen, er som å ha montert supersprint anlegg på den bare det ikke e i nærheten av det engang, men har samme karakter i den, e sånn metallisk lyd. er noe drit med deltid og skole ja, men senk er neste prioritert på spare pengene syntes egentlig det har gått fort framover, mangler egentlig bare senk for å ha det "må ha" på bilen i boks. og blackline lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Supersport er ikke så gale på E90 etter det jeg har forstått. Det er midt på treet i pris. De billigste er som regel en grunn til at er billige. Har selv Bilstein og det er kvalitet .GS Bildeler selger Supersport 7k for supersport coilovers på gs. då må jeg bruke ferie pengene, hehe eg som hadde sotte de av til rudskogen Hva med å spytte i litt ekstra og få ett litt mer seriøst merke som Bilstein eller H&R? Jeg gav 9-10k for H&R coilovers inkl moms og frakt fra http://www.kamracing.co.uk Evt. kan du kjøpe supersportunderstellet for kr 2500 på ebay inkl frakt og moms. http://www.ebay.de/itm/SUPERSPORT-Gewin ... 414wt_2934 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Supersport er ikke så gale på E90 etter det jeg har forstått. Det er midt på treet i pris. De billigste er som regel en grunn til at er billige. Har selv Bilstein og det er kvalitet .GS Bildeler selger Supersport 7k for supersport coilovers på gs. då må jeg bruke ferie pengene, hehe eg som hadde sotte de av til rudskogen Hva med å spytte i litt ekstra og få ett litt mer seriøst merke som Bilstein eller H&R? Jeg gav 9-10k for H&R coilovers inkl moms og frakt fra http://www.kamracing.co.uk Evt. kan du kjøpe supersportunderstellet for kr 2500 på ebay inkl frakt og moms. http://www.ebay.de/itm/SUPERSPORT-Gewin ... 414wt_2934 ebayen e eg veldig skeptisk til, eller e det faktisk supersport? som det var sakt over her skulle jo de være ok på? har i dag stelt litt med bilen, har fått en god vask på bilbadet i åsane (kjekt å ha bekjente) også har jeg brukt litt tid på å polere vekk små kjønnhets feil angående lyktespylerene så tror eg kansje eg kan ha nappet utav en slange eller elektrisk kobiling. for den går fritt opp når eg drar den opp. men vill ikke opp selv, og det renner spylerveske bak innerskjermen bak hjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 ebayen e eg veldig skeptisk til, eller e det faktisk supersport? som det var sakt over her skulle jo de være ok på? har i dag stelt litt med bilen, har fått en god vask på bilbadet i åsane (kjekt å ha bekjente) også har jeg brukt litt tid på å polere vekk små kjønnhets feil angående lyktespylerene så tror eg kansje eg kan ha nappet utav en slange eller elektrisk kobiling. for den går fritt opp når eg drar den opp. men vill ikke opp selv, og det renner spylerveske bak innerskjermen bak hjulet. Såklart er det supersport, har enda til gode å høre om replica understell. Supersport er isåfall noe av det siste de ville lagd replica av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå