Gå til innhold

En zombie-epidemi bryter ut i Norge...


Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

ok egentlig ikke...

blir litt inspirert av the walking dead her.

Hvis en zombie-epidemi brøt ut i norge, med levende døde som vandret gatelangs i byene og på landet på jakt etter hjernemasse og kjøtt, hvor ville du dratt? Og hvilket kjøretøy hadde du valgt for denne noe ufrivillige roadtrippen?

Lurer på om jeg ikke hadde valgt en Geländerwagen 460 med mekanisk girkasse og diesel uten turbo... med en snøplog foran for å skuffe vekk zombier :lol: Samt utvidet drivstoff-tank, ekstra tanker på taket og gitter foran alle vinduene... og dobbelt opp med reservehjul. Samt JÆVLIG mye rosiner.

Litt tullete tråd, men hvorfor ikke :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde valgt min egen bil jeg, og kjørt sørover i Europa og gjemt meg der så fort jeg kunne :wink: Måtte jeg mot formodning ut i skogen så måtte det ha blitt en Range Rover 5,0 V8 med 510 hk og knall offroadegenskaper 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, genialt!

Jeg ville kjøpt meg en Colin Archer, bunkret opp med mye vann og rosiner, og lagt meg på svai utenfor kysten et sted med et fiskesnøre hengende ut over ripa.

De jeg har møtt av zombier så langt i livet (over filmlerretet, riktignok) har ikke vært særlig stødige båtfører eller svømmere, så det burde være ganske trygt...

Av bil måtte det blitt en sølvgrå Toyota Corolla. Den er så kjip at jeg regner med zombiene hadde fullstendig oversett den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd :lol:

Må innrømme at jeg har tenkt overraskende mye på nettop dette de siste årene :mrgreen:

Men tror jeg hadde endt opp med to biler:

En E34 M5 for "hverdags"-bruk og en Geländerwagen i kriser :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90 sin 325d E90. Den kjører fra alt og alle med sin unike chip.

Problemet er bare at man blir kastet ut i svingene av de flate standard-setene, og da er man zombiemat...

Da er det jo bare for Fredrik å holde godt fast i superretrometerfordeleren... starte radaren og innsprøyte dieselen etter klystermetoden... så er han allikevel hurtigere enn alle andre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Land Rover Defender TD5 110, kanskje en Arctic Truck utgave. Men det måtte ikke blitt med en annen motor enn TD5'eren, da fuel vil bli et problem etterhvert, så en diesel må til. Kunne sikkert fått den til å gå på kokt zombiefett om det så måtte vært.

Ville dratt til fjells, en plass med god oversikt, vannkilde, viltdyr og plass til å forsvare seg og sine, samt ha rømningsvei (elv f.eks.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...