singh.e91 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 får beklage så meget for dårlig oppførsel, siden jeg børna litt før jeg dro:P men tiltross for det så var det utrolig mange fine biler og godt oppmøte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 hørte du støtte på bruttern min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 hørte du støtte på bruttern min? ja gamle klasse kompisser:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 får beklage så meget for dårlig oppførsel, siden jeg børna litt før jeg dro:P men tiltross for det så var det utrolig mange fine biler og godt oppmøte:) Får vel slenge meg på denne jeg også. Tenkte ikke helt over det når jeg dro, var vel ikke akkurat burning, men dro på litt. Ble neppe striper vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 får beklage så meget for dårlig oppførsel, siden jeg børna litt før jeg dro:P men tiltross for det så var det utrolig mange fine biler og godt oppmøte:) Får vel slenge meg på denne jeg også. Tenkte ikke helt over det når jeg dro, var vel ikke akkurat burning, men dro på litt. Ble neppe striper vil jeg tro. Gikk vel bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Da er det ikke mange dagene til treff på Valle Hovin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Jeg tar turen fra Trondheim i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Prøve å få med seg dette vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Skal nok få rulla bortover til Valle en tur i år også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Har eksamen på morgen, men kommer etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Jeg tar turen fra Trondheim i år også Veldig bra. Kanskje vi har langveisfarende-pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Facebook event : https://www.facebook.com/events/151981888305073/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Satser på knall vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwccnost Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Satser på knall vær! Du må stille opp i år Tok jo fine bilder av bilen din i fjor. - Grace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå