OddErik_E34 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 (endret) Hei Hei Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min i dag for å skape litt god stemning nå som det snart er vår og bil sessongen drar i gang! Bilen under en original 530I med manuell gir og full m-pakke utvendig. Den ble importert av meg fra Tyskland i 2009 og hadde da bare gått 62.000 km. Legger ved noen nye bilder fra i dag tidlig. Vasket den tidligere så den skulle se ekstra pen ut på bilder. Håper folk liker det:) Endret 18 timer siden av OddErik_E34 opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Vakker bil Som helt klart gjør at man kommer i godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Æææææsj! Denne var jo ikke SÆRLIG fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Snasent Denne som blei omtalt i Broom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Kjempe lekker bil du har, akkurat sånn jeg liker å se en E34! Støken og med pen orginal stil Du skal ha stor respekt for at du gidder å ta var på disse etterhver sjeldene grombilene, og faktisk reiser til Tyskland å henter en tross avgiftene dette gir E34 er også en av svært få gamle bilmodeller som faktisk ser bra ut i hvit og rødt, så lenge de er velholdte da Bare å slenge ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Nydelig E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 den var fin! Uvanlig bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Snasent! Mer foto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 fin bil! Legg ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Oioi, meget pen bil du har henta deg! Ser jo ut til å være et skikkelig smykke, er ikke akkurat mange strøkne 530i med manuell som ruller rundt... Og pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Takk for masse hyggelige meldinger og respons på bilen. Den er som sagt meget pen og fremtrer med svært lav kilometerstand. Det skal bli toppers å få kjøre litt nå som våren snart er her. Skal få lagt ut noen flere bilder senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Den var nydelig!.. dog et shadowline sett hadde ikkje vært feil her, Men uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Herlig å se en så godt holdt, godt motorisert og ORIGINAL E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Knalltøff bil! Digger E34 med BBS RC. Du har ikke vurdert 10mm spacere eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Takk der er godt å høre disse bilene kler veldig godt de orig BBS felgene. Har egentlig aldri tenkt over at spacere kunne vært pent/penere. Mulig jeg skal skaffe meg det å se hvordan den vil kle det. Ønsker å ha akkurat denne bilen mest mulig original, har bare byttet ut lykter rundt om en gang. Men setter stor pris på forslag og annbefalinger. Spennende å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå