Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei Hei

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min i dag for å skape litt god stemning nå som det snart er vår og bil sessongen drar i gang! Bilen under en original 530I med manuell gir og full m-pakke utvendig. Den ble importert av meg fra Tyskland i 2009 og hadde da bare gått 62.000 km.

xuk4c8cx6jm8qdh2k7ir.jpg

7tbcjqgm4rxjc17eaehs.jpg

v6owv3vnlzd63rw0nj3e.jpg

0dzvpz25arprapnq6ldf.jpg

Legger ved noen nye bilder fra i dag tidlig. Vasket den tidligere så den skulle se ekstra pen ut på bilder. Håper folk liker det:)

Endret av OddErik_E34
Skrevet

Kjempe lekker bil du har, akkurat sånn jeg liker å se en E34! Støken og med pen orginal stil :D Du skal ha stor respekt for at du gidder å ta var på disse etterhver sjeldene grombilene, og faktisk reiser til Tyskland å henter en tross avgiftene dette gir :applause:

E34 er også en av svært få gamle bilmodeller som faktisk ser bra ut i hvit og rødt, så lenge de er velholdte da :) Bare å slenge ut flere bilder :D

Skrevet

Oioi, meget pen bil du har henta deg! :D

Ser jo ut til å være et skikkelig smykke, er ikke akkurat mange strøkne 530i med manuell som ruller rundt...

Og pøs på med bilder :D

Skrevet

Takk for masse hyggelige meldinger og respons på bilen. Den er som sagt meget pen og fremtrer med svært lav kilometerstand. Det skal bli toppers å få kjøre litt nå som våren snart er her. Skal få lagt ut noen flere bilder senere.

Skrevet

Takk der er godt å høre :) disse bilene kler veldig godt de orig BBS felgene. Har egentlig aldri tenkt over at spacere kunne vært pent/penere. Mulig jeg skal skaffe meg det å se hvordan den vil kle det. Ønsker å ha akkurat denne bilen mest mulig original, har bare byttet ut lykter rundt om en gang. Men setter stor pris på forslag og annbefalinger. Spennende å høre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...