OddErik_E34 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Liker godt planene dine, har selv en langsiktig plan om å gå for full alcantara interiør dersom jeg beholder min.Når det gjelder M-bakfanger tror jeg dette ville vært prikken over ien, mer komplett mtp. at du har M-front og sideskjørt. Skiltplata hadde også blit bøst Takk for det! Alcantara er liksom det ypperste å ha i E34 for min del, så det er den som skal skje i vinter... Også M5 fanger bak MÅ denne bilen ha nå etterhvert for å bli helt i strekk og komplett! Gleder meg til å sette den på når det er nylakkert og klar til å settes på. Skal også demontere fanger foran, sideskjørt og spoiler å få det lakket opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Da var jeg så heldig å få tak i HELT NYE ulakkerte speil til M5 og det tror jeg blir pent på bilen når den er med full M-technic:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 De speilene synes jeg ikke noe om ! minner meg om "M3" kopispeil selv om disse var originalt på noen E34. liker selv preface speila til e34 . synes det gir et mye bedre utsende men, smak å behag! godt ikke alle liker det samme. resten av oppgraderingene dine derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 De speilene synes jeg ikke noe om ! minner meg om "M3" kopispeil selv om disse var originalt på noen E34.liker selv preface speila til e34 . synes det gir et mye bedre utsende men, smak å behag! godt ikke alle liker det samme. resten av oppgraderingene dine derimot Enig med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Synes personelig de blir litt for runde og for mye luftlinjeforma ifh. til E34 sine relativt rette og markante linjer. Det som dog er så kjekt er at man kan prøve, og bytte tilbake om det blir feil. Eller at du synes de sitter som ett skudd, og det er jo tross alt det som teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Bare si ifra om jeg skal slette dette fra tråden din Odd Erik. Men jeg syns disse speilene gjør seg veldig godt på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 De speilene synes jeg ikke noe om ! minner meg om "M3" kopispeil selv om disse var originalt på noen E34. +1 Det er ikke alt som er like fint selv om det er orginalt og ifra M5. Standardspeila er mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 huff og huff, nei ha på M5 speila! fineste speila er preface E34 speil, men når bilen ikke er preface blir det liksom "feil" og facelift speila er faktisk rett stygg etter min mening, ha på M5 speil, kler bilen veldig godt sammen med mtech osv. Er so mye originalpolizei i den tråden her! guuud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Liker M5-speila veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Er det M5 speil? Her er min med ekte M5 speil; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Er det M5 speil? Her er min med ekte M5 speil; [ Bilde ] er jo da forskjellige m5 speil på e34 og e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Det er jo E34 M5 speil det er snakk om da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 oi, trodde vi snakket om E39 her. beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Liker M5-speila veldig godt. Me too, blir jo konge på en så fin E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Bare si ifra om jeg skal slette dette fra tråden din Odd Erik.Men jeg syns disse speilene gjør seg veldig godt på e34 [ Bilde ] Takk John! Tenkte på din bil da jeg handler dem, husker du hadde de på og det syntes jeg var pent. Er som det blir nevnt her at det må Være lov å prøve. Bare å ta av om det ikke blir som forventet. Tror det blir tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå