OddErik_E34 Skrevet 5 timer siden Forfatter Share Skrevet 5 timer siden Som kanskje enkelte har fått med seg så ligger ALPINA D3 BiTurbo for salg: https://www.finn.no/mobility/item/327158325 Det er med mye vemod at den kanskje blir solgt, men jeg behøver en bruksbil som jeg føler jeg kan bruke gjennom vinterhalvåret uten å miste søvnkvalitet. Vinteren har mye fint ved seg, men bilholdet i form av bilpleie blir satt på prøve. Derfor begynte tanken om en rimeligere og mer egnet bruksbil her for et par uker siden. Passet fint at det dukket opp en pen E65 730d for salg. Kjøre 7-serie gjennom vinteren er jo litt kult tenkte jeg Bilen ble kjøpt og hentet samme uke. Det var på håret at jeg fikk bilen over fjellet (ingen vinterhjul), da det samme kveld over Hardangervidda gikk fra +3 grader til - 10 grader og kolonnekjøring på noen timer. Har hørt at nye sommerdekk er bedre enn slitte vinterdekk og det stemmer for så vidt. Bilen kom seg helt hjem og FOR EN BIL! Eneste problemet nå er at bilen er for FIN!...denne blir selvsagt ikke satt ut i Oslo trafikken i vinter. Det blir bruksbil til våren dette. Fått seg en omfattende vask etter 40 mil og står nå trygt i garasjen. Så nå er jeg like langt. Avventer og ser hva som skjer med ALPINA, blir den solgt så får jeg ut å lete på nytt. Uansett svært fornøyd med 7-serie og gleder meg til flere mil med denne neste år. Lager et mer detaljert innlegg om bilen da papertiger, Eystein Ose, Dusy og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet 4 timer siden Share Skrevet 4 timer siden Der har du skuten sin ❤️ Gratulerer så mye . E65 facelift har jeg likt bestandig og så gode de er å kjøre . Akkurat denne her må du oppdatere mer om fremover . OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CHNilsen Skrevet 4 timer siden Share Skrevet 4 timer siden Flott bil! Mye slitene e65 rundt om nå, godt å se en som blir tatt vare på. Saltkjelen og OddErik_E34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet 3 timer siden Forfatter Share Skrevet 3 timer siden 54 minutes ago, CHNilsen said: Flott bil! Mye slitene e65 rundt om nå, godt å se en som blir tatt vare på. Takk for det denne har bare rullet 114.000 km. Bør være en del bil igjen da. Kolstad Jr., CHNilsen og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet 2 timer siden Share Skrevet 2 timer siden Lekker e65! 🤩 Hvordan er prisnivået på disse LCI'ene om dagen? 🤔 Tenker da på 730d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet 2 timer siden Forfatter Share Skrevet 2 timer siden 7 minutes ago, Kolstad Jr. said: Lekker e65! 🤩 Hvordan er prisnivået på disse LCI'ene om dagen? 🤔 Tenker da på 730d. Takker En pen 730d LCI bør vel ligge rundt 150-160.000.- dersom hyggelig kilometer og ryddig historikk. Uansett mye bil for pengene 👍 mr.pingu, CHNilsen og Kolstad Jr. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet 1 time siden Share Skrevet 1 time siden Gratulerer! Her må du oppdatere, har savna e65 facelift, spesielt 730d da jeg har lyst på en selv. Om jeg skulle bytta ut e53’n måtte det blitt en slil. Bare usikker om jeg kommer til og savne 4wd og bakkeklaring. Men e65 lci er jo bare nydelig😃 har desverre ikke prøvd en selv enda da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå