Gå til innhold

Indrehus garasjen "Nürburgring ALPINA D3 s.40"


Anbefalte innlegg

nyyydelig b12 du hadde der  :clap:   utrolig flott det creme interiøret også!     kunne godt tenkt meg en slik ja  : )   planer for skilt på denne eller?    blir vell dessvere misslyket dyrt med avgiftene her til lands : ( 

 

 

- rå disse alpina biturbo'ene og ja :D   alt ser jo latterlig strøkent ut også ;  )     mektig imponert over samlingen din 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyyydelig b12 du hadde der  :clap:   utrolig flott det creme interiøret også!     kunne godt tenkt meg en slik ja  : )   planer for skilt på denne eller?    blir vell dessvere misslyket dyrt med avgiftene her til lands : ( 

 

 

- rå disse alpina biturbo'ene og ja :D   alt ser jo latterlig strøkent ut også ;  )     mektig imponert over samlingen din 

Takk!

 

Som jeg har nevnt så blir det skilter på bilene når garsjen er ferdig og man har fått samlingen under kontroll. Da blir skilter prioritert sakte men sikkert:) Gleder meg til å få alle bilene samlet på rekke og ta noen fine bilder :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy og se aktivitet her Odd-Erik, pene biler. Venter på garasje bilder med samlingen!

Hadde vært gøy og fått til et treff med de få Alpina entusiastene vi har her i landet til sommeren.

Hvor mange alpinaer har dere i samlingen nå?

God jul

Takk :)

 

Et samlet alpina møte/treff må vi få til, det hadde vært moro. Vi har i dag 8 Alpina´er, men regner med det kommer flere…Søker hele tiden etter pene originalbiler men det ikke flust av dem, men det gjør det jo mer spesielt:)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette AMS-bladet med høyhastighets-testen fra Nardo kjøpte jeg faktisk på en Aral-stasjon i Tyskland sommeren 2000 når bladet var nytt. Siklet fælt på den E38en, og synes den var den feteste doningen i samletesten (og det sier sitt da alle verdens raskeste biler var med i den testen)...

Veldig morsomt at nok en kjendis-Alpina har havnet i Norge. Først Concorde-Biturboen, og så denne. Jeg har en BMW-bok med diverse bilder av en tilsvarende E38 Alpina som raser rundt på testbanen til Alpina - kanskje det er samme bilen?....

Så moro å høre! Ja det er tøft å ha akkurat denne bilen i samlingen da den har en så spesiell historie bak seg.. Finner du noen bilder eller har noe spennende du kommer over må du gi en lyd, hadde vært artig å se flere bilder av denne bilen hvis det er tilfelle. Alpina hadde  E38 6.0 som test biler. Den første #003 og denne som vi har med nummer #037. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

 

Som jeg har nevnt så blir det skilter på bilene når garsjen er ferdig og man har fått samlingen under kontroll. Da blir skilter prioritert sakte men sikkert:) Gleder meg til å få alle bilene samlet på rekke og ta noen fine bilder :D

Tenk å gromt det blir da, når du får skilter og bare kan ta av gårde med bilen helt uten videre 8) Er jo litt styr med å leie prøveskilter osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • OddErik_E34 changed the title to Indrehus garasjen "Nürburgring ALPINA D3 s.40"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...