Gå til innhold

Ombygging Stereo i BMW F10


Anbefalte innlegg

Jeg har i dag fått min "brukte" BMW 520DA F10 (2011 mod), men dessverre måtte jeg akseptere at bilen ikke har noe oppgradert stereo.

Finnes det noen der ute som kunne bidratt til å byttet ut elementene, og fått mere lyd i "skuta"??

Ett 8" element er under sete, og døra er d mellomtone, og evt diskant må ettermonteres helt (det er ikke egen diskant i dag). Trenger ikke bytte ut noe bak - der sitter jeg aldri :-)

Bilen mangler senk...og LYD. Begge deler må snarest på plass :)

9aos6o962i8yihh5vtj8.jpg

oc9lgn3pol0m01ec2oq2.jpg

1hqgdmv2yj6hf1jhn6tu.jpg

5fs3ac3u0kcaba1yt03a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil. Er det originalfelger, eller de som heter MAK Bimmer?

Har du helt standard musikksystem, eller oppgradert til "nest dårligst"?

Det er 20" MAK Bimmer ja...

Hadde 21" på min forrige - se bilder under - men det er for stort! :( mister komfort...

Nå har jeg EDC, så da hjelper d...

Ang stereo - det er standard - dvs IKKE noe oppgradert - skikkelig trist lyd ! :(

Forrige bil, med 21"

wbtkqgdnz68z3ln0pg7a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det høyttaler settet i bilen min, men uten forsterker.

Lyden blir en god del bedre uten tvil, men skulle jeg ha gjort det igjen måtte det blitt med forsterker.

Jeg måtte også kjøpe nye lister til diskant ved speilet. Så nå står det harman/kardon der :P

Prøve satt en e91 med samme settet, men med største navien orginalt og den har bedre forsterker en det min professional har tror jeg, fordi lyden var mye bedre der.

så konkulosjon, du må ha forsterker.

Ellers har jeg troa på kompetansen til nautiluz, så ville nok også ha vurdert tilbudet hans.

Ellers, kul bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det høyttaler settet i bilen min, men uten forsterker.

Lyden blir en god del bedre uten tvil, men skulle jeg ha gjort det igjen måtte det blitt med forsterker.

Jeg måtte også kjøpe nye lister til diskant ved speilet. Så nå står det harman/kardon der :P

Prøve satt en e91 med samme settet, men med største navien orginalt og den har bedre forsterker en det min professional har tror jeg, fordi lyden var mye bedre der.

så konkulosjon, du må ha forsterker.

Ellers har jeg troa på kompetansen til nautiluz, så ville nok også ha vurdert tilbudet hans.

Ellers, kul bil.

Ja,- satser nok på dette settet MED forsterker :)

Har kjøpt inn deksel til speilhus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hvordan liker du felgene? er dem av god kvalitet?

Usikker på kvalitet....da jeg kun har hatt de noen dager, - men virker bra.

Jeg synes de ser bra ut....de er litt "orginale" i utseende. Passform til bilen er perfekt, og blir nok bra til uka når jeg får på H&R senkesett på 35 mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...