FredrikE24 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 http://youtu.be/l-7YoURqu3E?t=11m46s ///MoePower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Men i alle dager, den bilen der er det jo noe fryktelig kjent med! At den har vært med i et TV program visste jeg faktisk ikke før du la ut linken her nå. Kuuult! Edit: Fant igjen den episoden med bedre kvalitet her: https://tv.sport1.de/player/player.php?id=s174944Skulle gjerne hatt tak i den episoden der i full oppløsning om noen vet hvor jeg kan få tak i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2014 Når jeg alt er innom her så kan jeg jo legge ut noen bilder av den fra i fjor sommer. Tok disse bildene en dag jeg hadde prøveskilter på den, koste meg godt den dagen.. Kjører litt klipp og lim fra et annet forum med den bildeserien her: hermanoo90 og ESveen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Fortsatt en fantastisk flott bil Bare ett halvt år til nå så er den veteran og skilter kan komme på Utrolig artig at bilen var med i ett TV program, hva er sjansen for det liksom ///MoePower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 Ja, det hadde jeg virkelig ikke trodd! På de 2,5 årene jeg har hatt bilen har jeg lett etter den på nettet i håp om å finne bilder eller informasjon om den fra tidligere eiere (i form av en bilde/prosjekt-tråd eller lignende) uten at det har gitt resultater, så jeg ble mildt sagt overrasket da jeg ble tilsendt linken av en som tydeligvis hadde fått med seg innlegget til Fredrik før meg. Jeg følte meg jo 100% sikker på at det bare var kødd da han fortalte meg det, men så var det altså sant. Til tross for at jeg har eid bilen lenge så visste jeg faktisk ikke noe om dette før nå og det skal definitivt legges ved som en del av bilens historikk. Så stor takk til Fredrik og eventuelle medvirkende til at linken fant frem! Og ja, det er bare et halvt år igjen til den blir veteran og "gratis" å få skilter på nå, det gleder jeg meg stort til. Jeg har dessverre ikke fått gjort med den alt det som jeg hadde planer om før registrering, men det blir vel etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 Utrolig hva en kjedelig Lørdag og litt Youtubing kan føre til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 En gledens dag, nå er det endelig norske skilter på denne bilen! Etter å ha ventet i 3 år på at den skulle bli veteran var det rart å hente ut skiltene til den i dag, og ikke bare prøveskilter slik jeg har "måttet" gjøre tidligere. Nå kan jeg kjøre hvor og når jeg vil med den, bare synd det ennå er vinter. norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Så herlig, endelig kan man si Ja det må være en befriende følelse å kunne kjøre hvor man vil og når man vil, du vil nok få en helt annen eieropplevelse av bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Gratulerer så mye! Håper vi møtes i løpet av sesongen 2015 Utrolig fin E24 med riktig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Gratulerer med skilt! bare å Cruise rundt da når kong vinter slipper taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Gratulerer med norske skilt på en flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Gratulerer så mye med norske skilt på en utrolig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 Takk for gratulasjoner alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Håpe man får se den rulle hær i byen på hvite skilt i sommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Wow, for en bil Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå