hao Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Vi kan aldri si det ofte nok. En jekk er ikke nok når du skal under bilen. Ha alltid minimum en sikring. Om ikke annet et hjul. http://www.t-a.no/nyheter/article203363.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Tragisk! Prøver alltid å hive under no støttebukker/hjul e.l når jeg skrur selv, men er fort gjort å glemme hvis man "skal bare" gjøre et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Jeg beverger meg ikke under bilen før den står stødig på en løftebukk eller på sine egene hjul (hvis man ikke skal langt under da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Tragisk! Prøver alltid å hive under no støttebukker/hjul e.l når jeg skrur selv, men er fort gjort å glemme hvis man "skal bare" gjøre et eller annet Det er dette som er så enkelt. Har to 20-åringer i huset som driver å mekker litt. De vet det så forbandet godt at de skal sikre. Men.. De skal bare. Gjelder vel undertegnende noen ganger også Synd at det må til slike ulykker for at vi skal huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 tragisk ulykke, vær forsiktig gutter og jenter! slikt skjer jævlig fort!.kondolerer til de som kjente han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Sleng hjule(ne) du tar av under kanal/for/bakstilling så faller den ikke så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Æiæiæi... Så jævla kjedelig... Hvem har vel ikke opplevd at jekken holder på å dette sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 trist sak utrolig fort gjort dette! sikring er utrolig viktig. holdtpå å gjøre det samme selv jeg. jekket opp e39n min på diffen bak. og skrudde av dekket på pass.siden. plutselig kjente jeg at den forvant fra meg , og smalt rett inni garasjeveggen. hadde jeg begynt med dekket på andre siden først hadde jeg sikkert vært grønnsak nå. dette var en stor, stabil jekk forresten. lærte virkelig av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Forferdelig tragisk. Stakkars fyr og familie. Har fullstendig noia på jekker. De er skumle nok selv om du ikke skal under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Drar ikke under bilen før bilen er sikra med minst to bukker! Opplevde en gang at en jekk røyk(øljerør eller noe slikt som røyk) jekken deisa i bunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Er ikke lenge siden akkurat det samme skjedde på stange/Hamar heller, virkelig tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 En venn av faren min gikk i samme fellen, da raste seg hele dritten over ham. Fatteren fikk litt for mye adrenalin i blodet og løftet bilen slik at andre fikk mulighet til å dra han ifra bilen. Det var han da som reddet livet hans, men vi kan aldri stole hverken på menneske eller jekk mens vi er under og skrur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Sikrer alltid bilen med bukk før jeg stikker noen kroppsdeler under. Skulle man mot formodning ikke ha bukk, og må bytte hjul (v. f.eks pungtering), bruk hjulstopperene som ligger i bilen. Har før opplevd at jekken har begynt å gå igjennom asfalten fordi bilen siger fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Når jeg hadde gamle bilen, en Audi 200tq kjørte jeg den opp på fore hjul. på med sperra bak å kjørte rett opp. Genial "bukk" hvis en har bil til det;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 fant bilde av det også faktisk. Dette var i forbindelse med oljeskift og eksos sveising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå