gallay Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Har selv betalt regning på 980tusen i kontant just for fun uten at noen ringte og spurte meg om hvor penga kom fra Ja jeg har selv handlet med mindre beløp i norsk valuta 150-200 tusen og aldri fått noe spørsmål. Men det spørs nok om ikke det i denne saken kunne bydd på litt problemer. Om dine og wicky sine inntekter viser til at dere kunne ha hatt så mye pengene i kontanter har skatteetaten ingen valg enn å la dere i fri. Om du hadde 0 i inntekter og plutselig kommer til banken og setter inn en viss sum så blir du selvfølgelig oppringt av de, men det er lov å sette inn rundt 300k på egen konto, så lenge du sier at du har spart disse pengene. Både skatteetaten og banken krever ingen bevis på dette. PS: Personlig har jeg nesten alltid alle mine penger på konto, iom det er ikke så mye,. likevel vil jeg ikke har noe hodebry med skatteetaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jeg skulle hente ut en remisse på 60 000kr en gang. Fikk da beskjed at det var greit, men hun i banken måtte vite hva jeg skulle med pengene. Hvis ikke kunne hun ikke hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fru Fredrik 90 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Ja det er nok riktig og ikke selge til han. Får vente til det kommer en mer seriøs kjøper. Har også vært usikker på om jeg skal selge nå eller vente til neste sesong. Vi får se hva som skjer fremover. Som du sikkert vet, så stemmer jeg for at du selger i år og kjøper en sånn fiiiiin leilighet på Nidelvåsen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RansoM Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Ja det er nok riktig og ikke selge til han. Får vente til det kommer en mer seriøs kjøper. Har også vært usikker på om jeg skal selge nå eller vente til neste sesong. Vi får se hva som skjer fremover. Som du sikkert vet, så stemmer jeg for at du selger i år og kjøper en sånn fiiiiin leilighet på Nidelvåsen hehe Hehe Trenger ikke selge bilen får å kjøpe leiligheten Og jeg skal innrømme at leiligheten var særdeles lekker. I tillegg er det jo gode naboer rett på nedsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Snakker vi singelåsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RansoM Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Snakker vi singelåsen? Det er det ja. Jeg er skeptisk til byggefeltet. Har sett på Nidelvåsen Panorama, to etasjes leilighet på 250m2. Fine leiligheter, men vet ikke helt om jeg vil bo der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Tror det kan være lurt at du flytter bilen din til en annen adresse midlertidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OnkelLat75 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 høres sært og litt skummelt ut, ville vært jævlig forsiktig hadde jeg vært deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fru Fredrik 90 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Ja det er nok riktig og ikke selge til han. Får vente til det kommer en mer seriøs kjøper. Har også vært usikker på om jeg skal selge nå eller vente til neste sesong. Vi får se hva som skjer fremover. Som du sikkert vet, så stemmer jeg for at du selger i år og kjøper en sånn fiiiiin leilighet på Nidelvåsen hehe Hehe Trenger ikke selge bilen får å kjøpe leiligheten Og jeg skal innrømme at leiligheten var særdeles lekker. I tillegg er det jo gode naboer rett på nedsiden Åja, men da kan du jo beholde den he he Har hørt at de naboene der nede i den leiligheten som ikke er helt ferdig enda skal være veldig gode naboer! Bilintresserte og veldig gode, melkefrie barnevakter Så jeg ville bare slått til, jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OnkelLat75 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Ble faktisk kontaktet fra utlandet jeg også en gang jeg skulle selge en ordinær e34 for den nette sum av 20000. Ble bedt om å betale til fraktselskap etterhvert..... skjønte det var scam da de ba meg betale for frakt ut av landet, og hvorfor til London? England har nok e34, og for 2000 pumd kan du få no mye bedre enn e34 jeg hadde.... Men de prøvde å få det til å se proft ut, ga meg PayPal info, betalinga dukket faktisk opp på PayPal også, men ble (uten at jeg gjorde no) satt til inaktiv bare etter non timer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Her blir du utsatt for hvit vasking av penger. Pass på så pengene er ekte. Og pass på at du ikke blir slått ned i betalingsøyeblikket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Hehe Trenger ikke selge bilen får å kjøpe leiligheten Og jeg skal innrømme at leiligheten var særdeles lekker. I tillegg er det jo gode naboer rett på nedsiden Hehe! De derre kvinnfolka våre som setter ideer i hode på hverandre og planlegger å styrer Bil er veldig viktig å prioritere, man skal jo tross alt ha det litt gøy Men vi trenger noen gode naboer når vi flytter opp på feltet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå