Gå til innhold

Hjemme koding av E6x & E9x samt diagnose


SN_Performance
 Share

Anbefalte innlegg

Man må legge inn VO begge plasser ja.

Det er på grunn av slike ting man bør sette seg litt inn i hva man gjør, og ikke følge DIY-er slavisk.

Mao, les uavhengige DIY'r og tutorials. Han Roskinc sier ikke noe om hva hver enkelt operasjon gjør. Jeg turte ikke gjøre noe før jeg hadde lest meg grundig opp på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er det noen i Oslo området som er villige til å ta på seg programmering i bytte mot litt penger?
Tenker jeg heller kan bidra med litt penger til noen som allerede har utstyret istedet for å kjøpe noe jeg bare kommer til å bruke en gang.
Det gjelder en E60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bestilte dette fra Romania i dag, etter jeg så en eller to positive omtaler av selgeren her inne.. 

http://www.ebay.com/itm/251327820373?item=251327820373&viewitem=&sspagename=ADME:L:OC:US:3160&vxp=mtr

 

Håper dette skal funke bra og planen er å sette det opp på en laptop med fersk XP 32 bits installasjon. Dette vil kun bli brukt på egne biler, og jeg vil på ingen måte drive med diagnose/koding for andre! Dette er kjøpt inn hovedsakelig fordi jeg synes det virket spennende og morsomt.. :)  

 

Så håper dere ser fram til dumme spørsmål fra meg framover  :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det ganske enkelt å kode selv? Såpass enkelt att en som ikke har peiling på dette kan kjøpe utstyr å få det til lett selv? Skulle gjerne hatt kodet så panoramataket gikk igjen ved regnvær på e61... Eller bør jeg spørre om noen gjør det i Gjøvik området? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal kodes?

Automatisk innfeling av speil/lyd signal ved lås/opplåsing av bil er det som er hoved ønske.

Vil å gjerne har digitalt speedometer om mulig. Bilen det gjelder er en 520 fra oktober 2009 med naviproff(CIC)

Om det ellers er noe annet en kan få til av nyttige ting er det bare en bonus:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...