ahj Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Akkurat det vet jeg ikke, det er mye mulig. Vi kan prøve? Høres bra ut, når kan du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Jeg er i bærum hele morgendagen, kand u ta deg en tur dit? Sandvika.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Jeg er i bærum hele morgendagen, kand u ta deg en tur dit? Sandvika.. Jeg har ikke mulighet i morgen. Når er du i Lillestrøm område igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Litt til og fra egentlig hehe. PM meg et mobilnr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen123 Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Noen her som bor i Stavanger området og kunne kodet litt på min e65 735i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Noen som vet om det er mulig å kode slik at man kan få frem enten oljetemp eller kjølevannstemp i BC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Inte möjligt ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Noen som vet om det er mulig å kode slik at man kan få frem enten oljetemp eller kjølevannstemp i BC? Ikke mulig nei, men du kan gå inn i en "secret menu" i BC å lese det ut, men blir borte når du slår av tenninga! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 (endret) Får prøve her. Har en kompis med en e90 LCI med xenon hvor DRL er i samme lys styrke som parklysene. Noen som har noen forslag hvordan dette kan fikses ved koding? Problem fikset. Viste seg at han hadde prøvd å aktivere park+tåkelys som DRL. Endret Desember 23, 2014 av ahj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Sweetbmw får du koded aux på min e61? Alt for lenge siden med kodinga nå, samt mangler daten filene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Ja. Den 28.12 kan jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Siden det begynner å bli mer utbredt med koding av F serie. Noen som vet om det er noen krav til opprativsystem på pc hvor E-sys skal brukes? Eller er det bare å kjøre på med hva som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poison_4 Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 heisann noen her som kan kode litt på min e60 530d 06 mod i bergen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 *melder meg på denne tråden* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå