SweetBMW Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Siden det begynner å bli mer utbredt med koding av F serie. Noen som vet om det er noen krav til opprativsystem på pc hvor E-sys skal brukes? Eller er det bare å kjøre på med hva som helst? kjører på hva som hgelst, win 7 er lettest ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Jeg har en 06 e91 med bi-xenon, går det an å kode det slik at når jeg setter på fjernlysene(bi-xenon delen) så kommer også de to innerste fjernlysene på, altså de som var fjernlys før bi-xenon kom på banen?Litt som 2 tusenmetere, men originalt.. Hvis dere forstår hva jeg mener? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 Ja det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Noen her inne som har prøvd å flashe opp en TCUM til nyeste software med WinFKP? Lurer på om jeg skal prøve meg på en flash for å se om jeg får til Bluetoothen jeg står fast på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Jau. Jeg har gjort dette. Men du trenger icom til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Hm okei, er det kun enkelte moduler som kan flashes med WinKFP? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Nei. Alle. Men ikke alle kan / bør flashes over kcan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Okei sånn å forstå, noen spesiell grunn til at TCUM ikke bør flashes via kcan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Tar ca to timer over kcan og su risikerer å ødelegge enheten om den streiker midt i Flash prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Noen som vet i hvilken modul jeg kan aktivere "return to home" på vindusviskerne? Hater at de stopper midt på ruta når jeg slår av tenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Noen som vet i hvilken modul jeg kan aktivere "return to home" på vindusviskerne? Hater at de stopper midt på ruta når jeg slår av tenninga Det er dette på E9x ihvertfall 48 Wiper wipes to End position after turning engine off JBBF (2JBBF) ZYCLUS_VOLLEND_KLR_AUS X [1] When Wiper is Wiping, and you turn engine off, it will now keep on going until it returns to the home (bottom) position. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 (endret) Riktig, da får vi se om vi finner den i morgen. Prøvde akkuratt å koble til bilen med en Galaxy S3 jeg har liggende, den poppa da rett inn og sa "tilkoblet til telefonlyd". Kan det være Sonyen min som ødelegger for handsfree-opplegget mitt, tro? Fikk ikke testet å ringe med S3n da jeg ikke orka å lete fram nano-microsim adapteret Fankens bluetooth klin, i am so close. @SweetBMW - Litt mer nysgjerrig rundt dette med WinFKP og TCUM. Har lastet ned de siste SP-Daten nå, og regner med disse skal være enkelt nok å importere til WinFKP. Har du en god guide på lur på hvordan jeg går fram for å flashe den? Endret Februar 10, 2015 av scoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Riktig, da får vi se om vi finner den i morgen. Prøvde akkuratt å koble til bilen med en Galaxy S3 jeg har liggende, den poppa da rett inn og sa "tilkoblet til telefonlyd". Kan det være Sonyen min som ødelegger for handsfree-opplegget mitt, tro? Fikk ikke testet å ringe med S3n da jeg ikke orka å lete fram nano-microsim adapteret Fankens bluetooth klin, i am so close. @SweetBMW - Litt mer nysgjerrig rundt dette med WinFKP og TCUM. Har lastet ned de siste SP-Daten nå, og regner med disse skal være enkelt nok å importere til WinFKP. Har du en god guide på lur på hvordan jeg går fram for å flashe den? Hvilke daten har du da? Og hvilken winkfp versjon kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 WinKFP - 5.3.1 Daten - 52.3 eller noe ( nyeste jeg fant på google / bimmerforums / bmwcoding ) Har ikke oppdatert spdaten til KFP enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 (endret) Prøvde meg på en flash av bluetoothen i går, gikk forsåvidt fint. Men ingen forskjell Står i INPA at den ble flashet, men kan ikke si jeg merker noe som helst forskjell - ingen nye koder eller noe når jeg leser fra NCS heller. EDIT: Sjekket opp mot sp-daten, modulen har siste oppdatering, så da er det vel ikke håp. Sjekket også opp delenr, og min modul er den første firkanta versjonen ( ikke most 1.5 som er den nyere? ), så da må jeg vel bite i det sure eple og komme meg på eBay. UANSETT, dagens positive; Jeg flashet girkassa, da jeg så ut i fra det utrolig fine programmet "simple update tool" at det lå en ny software til kassen i sp-daten. Det gjorde susen det gitt, den nye "profilen" passer bilen mye bedre - så alle som har 04-05 og ikke har oppdatert girkassa, det er verdt en titt! Såå, spørs om ikke jeg må skaffe meg en 07-08 modul og dytte inn her... Ja, jeg er ganske bestemt, jeg skal ha handsfree. Endret Februar 12, 2015 av scoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå