Gå til innhold

Takk skal du faan meg ha!

trond67
 Share

Anbefalte innlegg

Du som prøvde deg på lukeparkering i vika terrasse i Oslo sentrum ca kl 0900 i dag. Sto og så at du la bilen for tidlig in og så sendte du den feite ekle kjærringa di ut for og se på skaden før dere stakk.

Jævla møkkafolk!!

Vist noen ser en mørk blå E39 eller E46 av eldre årgang med hvit takboks og ny ripe på venstre fanger forran gi meg gjerne tips.lxlgatirnp800nzm1du2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt det der , ser nesten noen nye hengerfeste merker i bakfangern hver gang jeg vasker fordi folka i gata her rygger til det butter så kjører de litt frem igjen . Utrolig irriterende at folk som ikke eier respekt for kjøretøy driver På sånn makan til uforskammet .blir utrolig provosert av sånne små ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I andre land så må du lage plass , sånn blir det mere av her også .

Før i tiden hadde vi støtfangere ,nå har vi lakkerte plast deksler.

Om du finner dem som gjorde det kommer du ingen vei med det .

Dem nekter og saken blir henlagt før du er ute av starsjonen.

Tar du dem på fersken blir du mest sansynli draps trua og dagen etter er

hele bilen ripa opp .

Vi bor jo i verdens beste land .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto på et tak i 9 etg over veien så rakk ikke det gitt. Kjørte noen runder for å finne igjen bilen men borte var den, Er jo en haug med p hus i området også så det blir litt nåla i høystokken.

Kanskje like bra for jeg var vel ikke akkurat blid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraovervåking i nærheten?

Fatter ikke at folk stikker av på den måten.

Den dagen jeg dulter borti en annen bil (la oss bare håpe at det ikke skjer) så tar jeg konsekvensene for det, så enkelt er det. Bor heldigvis slik at det går år mellom hver gang jeg lukeparkerer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto på et tak i 9 etg over veien så rakk ikke det gitt. Kjørte noen runder for å finne igjen bilen men borte var den, Er jo en haug med p hus i området også så det blir litt nåla i høystokken.

Kanskje like bra for jeg var vel ikke akkurat blid.

Ja da var det jo brått litt vanskeligere! Men skjønner hva du sier, man blir jo ganske forbanna, så fort gjort å miste hodet i en slik situasjon. Man vet jo aldri hvordan den andre parten reagerer, uansett om man greier å holde hodet kaldt og bruker en høflig tone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så jævlig irriterende at folk skal stikke av! folk har så jævlig liten respekt for andres kjøretøy, jeg hadde tilta over hadde jeg vært i samme situasjon, håper inderlig du finner han som gjorde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren å irriterende sånt er, folk mangler respekt for andres ting. Jækla søpplemennsker :evil: Min nyere A6 som jeg hadde ble rygget på to jævla ganger i fronten mens jeg var å trente, kosta meg 7000,- i reprasjoner pga rasshøla bare kjørte. Jeg skjønner din fustrasjon veldig godt.

En ting er jo de som er snille å legger lapp i ruta for å gjøre opp for seg, men en annen ting er dem som stikker av. Jeg skulle gitt mye for å vite hvem som rygget i min bil og stakk av, de kunne godt ha nektet for at det var dem. Men da kunne de bannet på at jeg skulle reist opp dit nattestid og slått ei slegge i panseret på dems egen bil :evil:

Jeg parkerer ALLTID langt unna andre biler i parkeringshus og på parkeringsplasser, og lukeparkerer gjør seg nesten aldri. Har til og med fått ordnet meg egen privat parkering på jobb, metervis unna andre biler og faenskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...