Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

heftig vogn ! syns jeg så hologrammer i lakken jeg og #-o mulig det bare er synsbedrag. isåfall så får du siifra om du vil ha det fikset ;) i fix

Tusen takk, falt for den selv, så! ;) Hehe, høres bra ut.. Mulig jeg ikke fikk vekk all caranauba voksen, gitt?! :o Fornøyd med Meguiar's, jeg.. Men gå gjerne over bilen en gang før vinteren for meg, hadde blitt perfekt, det! ;)

det har nok ikke så mye med gammel voks å gjøre desverre :roll: . det der er vanlig "feil" mange gjør når de bruker roterende maskin, de fleste får hologrammer etter de har rubbet. denne bilen fortjener å være strøken ;)

Tusen takk, igjen.. Ok, men jeg gjorde alt for hånd, jeg, på noen timer.. Først spylte jeg med vann, hadde på såpe, vottesvampet den, hadde på avfetting, såpe, avspyling, lakkrens og til slutt voksen. Ble ikke mye riper, iallfa,, unntatt dem som dessverre er over bakfanger og på frontfangeren, pluss venstre kanalskjørt, dessverre.. Forrige eiers "skyld"! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, igjen.. Ok, men jeg gjorde alt for hånd, jeg, på noen timer.. Først spylte jeg med vann, hadde på såpe, vottesvampet den, hadde på avfetting, såpe, avspyling, lakkrens og til slutt voksen. Ble ikke mye riper, iallfa,, unntatt dem som dessverre er over bakfanger og på frontfangeren, pluss venstre kanalskjørt, dessverre.. Forrige eiers "skyld"! :S

da er det sikkert forrige eier som har gjort dette. er litt vrient å få bort uten maskin men det kan fikses :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det sikkert forrige eier som har gjort dette. er litt vrient å få bort uten maskin men det kan fikses :)

Skjønner, vi legger skylden på ham, vi.. ;) Hjelper du meg en dag, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar evt dette som en jobb isåfall. er litt tidkrevende. om du er interesert så tar vi resten av praten på pm så vi ikke infiserer tråden helt :wink: uansett så har jeg ikke tid før om en stund

om du vil prøve deg selv så er det masse hjelp å finne på dcn.no jeg svarer også gjerne på sprsm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar evt dette som en jobb isåfall. er litt tidkrevende. om du er interesert så tar vi resten av praten på pm så vi ikke infiserer tråden helt :wink: uansett så har jeg ikke tid før om en stund

om du vil prøve deg selv så er det masse hjelp å finne på dcn.no jeg svarer også gjerne på sprsm.

Høres greit ut! :) Hehe, OT'er min egen tråd med både av og på emnet, men omhandler jo tross alt bilen, så.. Snakkes, Jan Magnus! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du misforstår utrolig mye her, var heller det siste bilde han sikter til, jeg bare lo av innlegget hans hvis du forstår ironi da? Det gjorde du tydeligvis ikke i denne settingen...

Joda, men så bare ikke helt poenget med det, men tog'an nå, se! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...