Turbo-HF Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 heftig vogn ! syns jeg så hologrammer i lakken jeg og mulig det bare er synsbedrag. isåfall så får du siifra om du vil ha det fikset i fix Tusen takk, falt for den selv, så! Hehe, høres bra ut.. Mulig jeg ikke fikk vekk all caranauba voksen, gitt?! Fornøyd med Meguiar's, jeg.. Men gå gjerne over bilen en gang før vinteren for meg, hadde blitt perfekt, det! det har nok ikke så mye med gammel voks å gjøre desverre . det der er vanlig "feil" mange gjør når de bruker roterende maskin, de fleste får hologrammer etter de har rubbet. denne bilen fortjener å være strøken Tusen takk, igjen.. Ok, men jeg gjorde alt for hånd, jeg, på noen timer.. Først spylte jeg med vann, hadde på såpe, vottesvampet den, hadde på avfetting, såpe, avspyling, lakkrens og til slutt voksen. Ble ikke mye riper, iallfa,, unntatt dem som dessverre er over bakfanger og på frontfangeren, pluss venstre kanalskjørt, dessverre.. Forrige eiers "skyld"! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Tusen takk, igjen.. Ok, men jeg gjorde alt for hånd, jeg, på noen timer.. Først spylte jeg med vann, hadde på såpe, vottesvampet den, hadde på avfetting, såpe, avspyling, lakkrens og til slutt voksen. Ble ikke mye riper, iallfa,, unntatt dem som dessverre er over bakfanger og på frontfangeren, pluss venstre kanalskjørt, dessverre.. Forrige eiers "skyld"! :S da er det sikkert forrige eier som har gjort dette. er litt vrient å få bort uten maskin men det kan fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Tusen takk, igjen.. Ok, men jeg gjorde alt for hånd, jeg, på noen timer.. Først spylte jeg med vann, hadde på såpe, vottesvampet den, hadde på avfetting, såpe, avspyling, lakkrens og til slutt voksen. Ble ikke mye riper, iallfa,, unntatt dem som dessverre er over bakfanger og på frontfangeren, pluss venstre kanalskjørt, dessverre.. Forrige eiers "skyld"! :S da er det sikkert forrige eier som har gjort dette. er litt vrient å få bort uten maskin men det kan fikses Skjønner, vi legger skylden på ham, vi.. Hjelper du meg en dag, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Tusen takk, igjen.. Ok, men jeg gjorde alt for hånd, jeg, på noen timer.. Først spylte jeg med vann, hadde på såpe, vottesvampet den, hadde på avfetting, såpe, avspyling, lakkrens og til slutt voksen. Ble ikke mye riper, iallfa,, unntatt dem som dessverre er over bakfanger og på frontfangeren, pluss venstre kanalskjørt, dessverre.. Forrige eiers "skyld"! :S da er det sikkert forrige eier som har gjort dette. er litt vrient å få bort uten maskin men det kan fikses Skjønner, vi legger skylden på ham, vi.. Hjelper du meg en dag, da? jeg tar evt dette som en jobb isåfall. er litt tidkrevende. om du er interesert så tar vi resten av praten på pm så vi ikke infiserer tråden helt uansett så har jeg ikke tid før om en stund om du vil prøve deg selv så er det masse hjelp å finne på dcn.no jeg svarer også gjerne på sprsm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Tusen takk, igjen.. Ok, men jeg gjorde alt for hånd, jeg, på noen timer.. Først spylte jeg med vann, hadde på såpe, vottesvampet den, hadde på avfetting, såpe, avspyling, lakkrens og til slutt voksen. Ble ikke mye riper, iallfa,, unntatt dem som dessverre er over bakfanger og på frontfangeren, pluss venstre kanalskjørt, dessverre.. Forrige eiers "skyld"! :S da er det sikkert forrige eier som har gjort dette. er litt vrient å få bort uten maskin men det kan fikses Skjønner, vi legger skylden på ham, vi.. Hjelper du meg en dag, da? jeg tar evt dette som en jobb isåfall. er litt tidkrevende. om du er interesert så tar vi resten av praten på pm så vi ikke infiserer tråden helt uansett så har jeg ikke tid før om en stund om du vil prøve deg selv så er det masse hjelp å finne på dcn.no jeg svarer også gjerne på sprsm. Høres greit ut! Hehe, OT'er min egen tråd med både av og på emnet, men omhandler jo tross alt bilen, så.. Snakkes, Jan Magnus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Sånn, da går snart turen til Vålerbanen!! Blir gøy, hele helgen! God weekend, fra oss, ønskes alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Sånn, nye bilder med nye skiltplater, og stolt eier: Bilen passerer forøvrig 24190 km på telleren nå, hver dag som helst! Fantastisk treff / samling, med fantastiske biler og folk på Våler!! Takk, igjen, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 pent må jeg si Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 pent må jeg si Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Tusen takk, kjempetrivelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Hva ler du av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Haters gonna hate veittu Hans Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Haters gonna hate veittu Hans Fredrik Jeg vet, min venn! Misunnelsen er ofte stor, og tror ikke Crab var ironisk, nemlig, mens ZhilleN, er. >P Don\t care, anyway, og bilen er en perle.. Stolt eier! >D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Tror du misforstår utrolig mye her, var heller det siste bilde han sikter til, jeg bare lo av innlegget hans hvis du forstår ironi da? Det gjorde du tydeligvis ikke i denne settingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Tror du misforstår utrolig mye her, var heller det siste bilde han sikter til, jeg bare lo av innlegget hans hvis du forstår ironi da? Det gjorde du tydeligvis ikke i denne settingen... Joda, men så bare ikke helt poenget med det, men tog'an nå, se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 man kan vel si det sånn ja:P ikke helt planlagt med jo XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå