ZhilleN Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Haha crab, skjønten med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 noe du kansje kunne ha tenkt deg Turbo-HF?? 520i e28 til 10 lapper? http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=37379765 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 noe du kansje kunne ha tenkt deg Turbo-HF?? 520i e28 til 10 lapper? http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=37379765 Hmmm, veldig mye jeg kan tenke meg, ja! Så faktisk fin ut, iallfall på bildene.. Vært en bra vinter- / penbruksbil, det også.. *Tenke!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Ja jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen, den bilen din er bare kjempe lekker Jeg forstår veldig godt at du er stolt og det har du all verdens grunn til å være også noe du kansje kunne ha tenkt deg Turbo-HF?? 520i e28 til 10 lapper? http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=37379765 Denne må da noen få tatt vare på, disse vokser ikke på trær lengre Iallfall redde den fra nåværende eier som vil lage prosjekt av den, sikkert noe turbobanebil skit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Ja jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen, den bilen din er bare kjempe lekker Jeg forstår veldig godt at du er stolt og det har du all verdens grunn til å være også noe du kansje kunne ha tenkt deg Turbo-HF?? 520i e28 til 10 lapper? http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=37379765 Tusen takk igjen, Fredrik, det varmer å høre.. Denne taes vare på og tvilsomt at denne noen gang vil få nytt vognkort!!! <3 Man skifter aldri ut noe man har drømt om, bare for å skifte.. Eneste måtte vært F10 M5, da! <3 Denne må da noen få tatt vare på, disse vokser ikke på trær lengre Iallfall redde den fra nåværende eier som vil lage prosjekt av den, sikkert noe turbobanebil skit Vil redde den fra "jordetullbo", som denne for enhver pris ikke må ende opp som.. Eneste bil som jeg synes kan kle rødfarge, unntatt Ferarri'er, men.. Time will show, langt å gå til Nord-Norge for å ta den med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Kommer en liten teaser nå, blir en ørliten, men aldri så spennende "upgrade." Skal en tur til Schmiedmennene etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hey! lyst til å ta med en pakke for meg? trenger den sårt, men slutter 5 selv :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Hey! lyst til å ta med en pakke for meg? trenger den sårt, men slutter 5 selv :/ Kan jeg vel prøve på, vettu. Hva er det for noe, og må jeg betale? Klarer ikke å legge ut akkurat nå, de har jo langåpent på torsdag, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Enkelt og greit, man ser hva jeg gjorde... En aldri så liten detalj til visuell oppgradering, tada!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Pen bil du har! Artig med små oppgraderinger her og der, men sitter BMW emblemet foran litt skjevt? Ser bare ut som det er større glippe på høyresiden av bildet enn hva det er på venstre.. Hehe, kan være lyset som gjør det! Og ja, jeg er virkelig petimeter.. Hehe, uansett var de stilige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Pen bil du har! Artig med små oppgraderinger her og der, men sitter BMW emblemet foran litt skjevt? Ser bare ut som det er større glippe på høyresiden av bildet enn hva det er på venstre.. Hehe, kan være lyset som gjør det! Og ja, jeg er virkelig petimeter.. Hehe, uansett var de stilige Hehe, tusen takk for det! Meget trivelig å høre! Nei, er nok heller vinklen, kameramannen og lyset (i gråvær) som gjør det, ingen skjevheter skal være på bilen. Petimeter selv, så! Fornøyd nå, og justert inn klistremerket bedre nå, kom litt skjevt. ;P Takker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hehe.. Det høres bra ut Regnet med det var vinkelen, men man vet aldri Ting skal være ordentlig! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Hehe.. Det høres bra ut Regnet med det var vinkelen, men man vet aldri Ting skal være ordentlig! Hehe.. Sant, utrolig fin din også, da! *Ønske seg!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hehe.. Det høres bra ut Regnet med det var vinkelen, men man vet aldri Ting skal være ordentlig! Hehe.. Sant, utrolig fin din også, da! *Ønske seg!* Takk for det du! Moro med ny bil! Vi F10 gutta får holde sammen, vi som er så "upraktiske" som ikke velger F11 Var godt å komme "ned" på bakken igjen etter 5 år med Q7! Det er jaggu forskjell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Hehe.. Det høres bra ut Regnet med det var vinkelen, men man vet aldri Ting skal være ordentlig! Hehe.. Sant, utrolig fin din også, da! *Ønske seg!* Takk for det du! Moro med ny bil! Vi F10 gutta får holde sammen, vi som er så "upraktiske" som ikke velger F11 Var godt å komme "ned" på bakken igjen etter 5 år med Q7! Det er jaggu forskjell.. Helt klart, skjønner det! Det må vi gjøre, du dukker vel opp på treff med den her... Sedan er det rette valget, iallfall for meg, osm ikke hverken trenger eller ønsker touring, men for all del, begge er vakre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå