HalvorK Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Gratulerer med ny bil HF. Som nevnt over her, sikkert grei forskjell fra e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Wow Gratulerer med helgrombil Litt av en overgang fra E34 til F10 ja, går fra ordentlig 5-serie til ny ordentlig 5-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Fet bil! Vunnet i lotto nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Du din jævel! du sa om et par år til meg.. Liker deg ikke lengere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Nydelig 5er du har kjøpt deg Kult med manuell kasse også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Gratulerer med flott bil! Som de andre sier, må være litt av en overgang fra E34 Tusen hjertelig takk, er i himmelriket jeg nå! Er ikke så vanvittig gigantisk overgang, men jo, så klart, selvom begge bilene er nydelige å kjøre, så er jo dette en M-Sport av nyere dato! Takk igjen, hyggelig, flere bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Gratulerer med ny bil HF. Som nevnt over her, sikkert grei forskjell fra e34 Tusen takk, Halvor, les svaret jeg gav til KennethE34 over her nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Wow Gratulerer med helgrombil Litt av en overgang fra E34 til F10 ja, går fra ordentlig 5-serie til ny ordentlig 5-serie Tusen takk, Fredrik svært hyggelig! En diesel jeg liker, faktisk! Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Fet bil! Vunnet i lotto nå eller? Nope! Bare sparepenger og prioriteringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Du din jævel! du sa om et par år til meg.. Liker deg ikke lengere! Hahaha, ler, Ràste! P.S: Tiden flyr når man har det gøy, og plutselig gikk tiden... Fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Gratulerer med ny og feiende flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Nydelig 5er du har kjøpt deg Kult med manuell kasse også Tusen tusen takk, ja elsker gearkassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Gratulerer med ny og feiende flott bil! Tusen takk, hyggelig å høre, settes pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Måtte du gi mye i mellom på 520`n eller?? Knallfin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Måtte du gi mye i mellom på 520`n eller?? Knallfin bil! Tusen takk, veldig hyggelig å høre! Haha, et par kroner, men tok ikke innbytte, E34'en står hos meg enda, enn så lenge, nå som den ligger for salg. Hmm, hvorfor vises ikke bildene jeg la ut, enda jeg postet dem riktig, dèt lurer jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå