Turbo-HF Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2013 Endelig kom pappa, så da har bilen fått av det verste slapset og møkka etter WinterDay i februar. Det hjalp med vann og avspyling, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 Takker min far for sjåførtjenesten og alle oppmøtte for en kjempekoselig kveld på Schmiedmann! Da var Whiteline baklyktene hentet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 http://www.ecstuning.com/stage/edoc/BMW ... Lights.pdf Fant denne monteringsanvisningen og synes den så grei og lettfattelig nok ut. Får se når jeg bytter dem. Ellers, siden "gjett hvem" fremdeles lar vente på seg, og bilen ikke har vært brukt siden torsdagen, så så jeg meg nødt til å koble til batteriladeren igjen... Da blir det iallfall ingen flere feilmeldinger eller at den går tom for strøm når jeg skal ut med den selv neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Sånn, da har jeg bestemt meg for at bilen skal innleveres på til lakkering allerede like etter påske, og det blir torsdag 11/04, så blir den fin og ferdig.. Må ha den strøken uten riper og lakkstøv. Gleder meg til ny sesong! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Er det virkelig nødvendig å lakkere bilen om igjen? Hva med å levere den til en dyktig kar fra dcn.no? Lakkstøv er jo lett å fjerne vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Er det virkelig nødvendig å lakkere bilen om igjen? Hva med å levere den til en dyktig kar fra dcn.no? Lakkstøv er jo lett å fjerne vell? Ja, tidligere "folk" har gjort for dårlig jobb. Dype riper fra forrige eier eller noe, også, så en perfeksjonist som meg tar fangere og skjørt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Aha, såpass. Så bare fangere og skjørt som skal lakkeres? Blir bra det. Hadde inne en F10 525da m-sport i dag, nydelige biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Aha, såpass. Så bare fangere og skjørt som skal lakkeres? Blir bra det. Hadde inne en F10 525da m-sport i dag, nydelige biler!! Ja, takk, de er det, og så tar jeg det hos et verksted jeg vet jeg får bra, optimalt, resultat og god pris! Skal du til GS-treffet, da, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 GS-treffet i Bud? Får ikke lappen før i begynnelsen av juli tenker jeg, så eneste treffet jeg stiller på blir vel gatebil i år, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Skulle ikke tru en behøvde å lakke en 2011 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Skulle ikke tru en behøvde å lakke en 2011 modell. Trodde egentlig ikke jeg, heller, men må man, så må man.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Har du prøvd å polere bort ripene først? Hvis det fungerer så sparer du penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Har du prøvd å polere bort ripene først? Hvis det fungerer så sparer du penger. Tro meg, jeg har virkelig prøvd.. Altfor, altfor dype sår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Da er det bare 8 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 1 1/2 dag igjen! Gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå