Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

http://www.ecstuning.com/stage/edoc/BMW ... Lights.pdf

Fant denne monteringsanvisningen og synes den så grei og lettfattelig nok ut. ;)

Får se når jeg bytter dem.

Ellers, siden "gjett hvem" fremdeles lar vente på seg, og bilen ikke har vært brukt siden torsdagen, så så jeg meg nødt til å koble til batteriladeren igjen... Da blir det iallfall ingen flere feilmeldinger eller at den går tom for strøm når jeg skal ut med den selv neste gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg bestemt meg for at bilen skal innleveres på til lakkering allerede like etter påske, og det blir torsdag 11/04, så blir den fin og ferdig.. Må ha den strøken uten riper og lakkstøv. ;-) Gleder meg til ny sesong! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig nødvendig å lakkere bilen om igjen? Hva med å levere den til en dyktig kar fra dcn.no? Lakkstøv er jo lett å fjerne vell?

Ja, tidligere "folk" har gjort for dårlig jobb. Dype riper fra forrige eier eller noe, også, så en perfeksjonist som meg tar fangere og skjørt nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, såpass. Så bare fangere og skjørt som skal lakkeres? :) Blir bra det. Hadde inne en F10 525da m-sport i dag, nydelige biler!! :)

Ja, takk, de er det, og så tar jeg det hos et verksted jeg vet jeg får bra, optimalt, resultat og god pris! :D Skal du til GS-treffet, da, forresten? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...