Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Syntes det kryr av kjedelige farger med svart på svart og sølv/svart. Men du har virkelig valgt to flotte farger her må jeg si! Veldig pen f10 du har

Tusen takk, særedeles hyggelig å høre! :D Hjertelig takk, føler det samme selv! :D Og i like måte, selv har du noen perler, også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget også en stygg skade ved eksosen på diffusoren.. Riper og dypt sår kan man ikke ha, så bestilte "ny".. Stor takk til SS Performance som hadde en liggende.. Da bytter jeg ut den skadde! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader, fremdeles ikke helt strøken i lakken, dessverre, må ha profesjonell lakkrens i dybden, siden det fremdeles er "penseltegninger" der etter intens bearbeiding av overflaten, men.. Ordner seg, håper jeg.. Noen tips om flinke firmaer og ålreite priser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å kjøpe seg en DA polisher og Scholl sin tre steg. S3, S17 og S40. Da blir bilen strøken :)

Takk, Andre, er rimelig lei nå, setter det bort.. Ikke lett å være perfeksjonist i extremklassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjøpte ikke du 535i diffuser? :P

Har den også, men enn så lenge så må jeg "leve med" 520-eksos, og da bytter jeg til en ekstra og eventuelt selger den litt skadde, som kan fikses, rimelig. :)

P.S: Viser seg også at noen tidligere her gjort slett arbeid med bilpleie, før min tid, så dermed må jeg avfette hele bilen, ta med leire (altså clay), og så alt på nytt igjen... Det setter jeg bort nå, merker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres dyrt ut!! :)

Bare å fortsette å koste på denne, det.. Trodde først "nybil" var lurt for å unngå påkostninger, men.. ;) Er verdt det, denne skal beholdes leeeeeeeeeeeeeeeeenge, ser det ut til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett arb på hele bilen eller bare på noen paneler ? Bruker du clay så må du rubbe opp igjen for å få vekk stripene clayen lager.

Vet. Er noe dritt. Får se, litt bedre enn fryktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...