Turbo-HF Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Ikke så mye annet nytt her enn at bilen og jeg overnattet hos E30Meet (på Rudskogen) i helgen og koste oss masse. Må snart dreie 19"erne, for igår var jeg uheldig og kantkjørte ca. 15 - 20 cm på høyrefelgen foran. Var noen sår fra tidligere, men typisk... Edit: Her er bilde.. #denfølelsen! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Fikser felgene til vinteren, leverer inn begge forhjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Den ser ikke veldig stor ut den der, men vet ikke om jeg hadde klart å kjøre med det resten av sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Den ser ikke veldig stor ut den der, men vet ikke om jeg hadde klart å kjøre med det resten av sesongen Sett verre, ja, men får se... Bare utseendemesdig, merker ikke noe ellers.... :0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Leveres til lakk imorgen, siste skade fra forrige eier skal utbedres, altså høyre hjulbue bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Da er bilen på lakk, eller sminke og kosmetikk, hehe.. Får den igjen imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Hentes nå snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Da er bilen hjemme igjen, meget fornøyd med det bra resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Bilder! Hadde nok ventet med den felgen til vinteren ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Bilder! Hadde nok ventet med den felgen til vinteren ! Alle har vel sett en strøken hjulbue før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Her er det etterspurte og etterlengtede bildet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Skjer det noe nytt her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Skjer det noe nytt her da? Her skjer det stadig noe, hehe. Bilen brukes og nyter sommeren. Tid for service på 30000 km snart nå og så skal det byttes til nye vindusviskerblader og hvite kurvelyspærer mot slutten av måneden.. Noe nytt hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Gleder meg til å få lakkert nedre del av støtfangeren foran og å reparere skadene på de 3 felgene som ikke er pene nok.. Her er bilder fra hyttetur i helgen som var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Bildeopplasteren her fungerte ikke ikveld, men her kommer noen av bildene, likevel! Edit: Neste side. Opera har annen funksjon enn IE, som ikke fungerer på egenskaper og direktelink.. Takk til awt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå