Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Kjørte forbi, så den med en gang, skiller seg ut med baklyktene ;)

Aha, skjønner, regnet jo med at du hadde passert den siden du så den.. Er så fornøyd med utseendet nå.. Ble strøkent med ny frontrute og nå står bilen til lading i garasjen, må etterfylle batteriene litt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sette min på lading også gitt, fikk beskjed om at den drev og tappet batteriet selv når jeg startet opp i dag, ikke bra.

Såpass, ja.. Bra å passe på med så mye elektronikk.. Lenge siden du vedlikeholdsladet selv? Måtte også sette bryteren tilbake til auto, fordi de hadde satt den i parklysmodus etter å ha byttet ruten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fare for at bilen kan lade ut, jeg har aldri tenkt på å vedlikeholds lade. Jeg kjører bil hver dag og har ikke merket noe ennå :)

Gi den gjerne litt tilleggsopplading uansett, noen timer med Defa Handy 70 som jeg har kan anbefales.. Så slipper du at det tapper seg uansett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kun med mye småkjøring disse strømslukerne tapper mer strøm enn de lader,derfor de må etterlades avogtil. Om en har en lengre tur innimellom gjør nok dette susen også.. :)

Som Jan-Åsmund vet så er det lite småturer på både 5'ern og meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hmmm, plutselig har bilen nå, lørdag, etter ca. 43600 km på telleren, fått et lite snev av en "forkjølelse." Den begynte å få strupt effekt, altså gikk vesentlig tregere enn den skal. Ikke gøy, så må sjekke det opp, fått time på merkeverksted onsdag den 13/08 iallfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Både bil og eier storkoste seg på Vålerbanen, tok noen bilder, send gjerne, eller post her! ;) BMW'en går igjen som den skal og er helt friskmeldt, endelig! :-) Forøvrig har de originale vinterfelgene nå ankommet, og har fått påmontert de samme, gode piggfrie dekkene fra forrige sesong, og er klare til innsats i vinter! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...