Turbo-HF Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Stod du parkert i Hoffsveien i dag? Det gjorde jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Kjørte forbi, så den med en gang, skiller seg ut med baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 Kjørte forbi, så den med en gang, skiller seg ut med baklyktene Aha, skjønner, regnet jo med at du hadde passert den siden du så den.. Er så fornøyd med utseendet nå.. Ble strøkent med ny frontrute og nå står bilen til lading i garasjen, må etterfylle batteriene litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Må sette min på lading også gitt, fikk beskjed om at den drev og tappet batteriet selv når jeg startet opp i dag, ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2014 Må sette min på lading også gitt, fikk beskjed om at den drev og tappet batteriet selv når jeg startet opp i dag, ikke bra. Såpass, ja.. Bra å passe på med så mye elektronikk.. Lenge siden du vedlikeholdsladet selv? Måtte også sette bryteren tilbake til auto, fordi de hadde satt den i parklysmodus etter å ha byttet ruten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Er det fare for at bilen kan lade ut, jeg har aldri tenkt på å vedlikeholds lade. Jeg kjører bil hver dag og har ikke merket noe ennå Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2014 Er det fare for at bilen kan lade ut, jeg har aldri tenkt på å vedlikeholds lade. Jeg kjører bil hver dag og har ikke merket noe ennå Gi den gjerne litt tilleggsopplading uansett, noen timer med Defa Handy 70 som jeg har kan anbefales.. Så slipper du at det tapper seg uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Det er vel kun med mye småkjøring disse strømslukerne tapper mer strøm enn de lader,derfor de må etterlades avogtil. Om en har en lengre tur innimellom gjør nok dette susen også.. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2014 Det er vel kun med mye småkjøring disse strømslukerne tapper mer strøm enn de lader,derfor de må etterlades avogtil. Om en har en lengre tur innimellom gjør nok dette susen også.. Som Jan-Åsmund vet så er det lite småturer på både 5'ern og meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Hehe,ja du har vel en lengre tur innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Hmmm, plutselig har bilen nå, lørdag, etter ca. 43600 km på telleren, fått et lite snev av en "forkjølelse." Den begynte å få strupt effekt, altså gikk vesentlig tregere enn den skal. Ikke gøy, så må sjekke det opp, fått time på merkeverksted onsdag den 13/08 iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 Her er litt feilbeskrivelse og historie: http://bmwccn.no/forum/viewtopic.php?f=141&t=7013&p=70661#p70661 Har også fått ordnet meg "nye" 17" originale V-eker 236 felger, til vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Både bil og eier storkoste seg på Vålerbanen, tok noen bilder, send gjerne, eller post her! BMW'en går igjen som den skal og er helt friskmeldt, endelig! Forøvrig har de originale vinterfelgene nå ankommet, og har fått påmontert de samme, gode piggfrie dekkene fra forrige sesong, og er klare til innsats i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Godt å høre at bilen er friskmeldt Ingenting er bedre enn når alt virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Godt å høre at bilen er friskmeldt Ingenting er bedre enn når alt virker Ja, helt soleklart! Hvordan var Vålerbanen på torsdag? Savnet deg / dere på banen i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå