Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Det blei litt sidelengs action ja :) Synd Høydalsmo ble droppa, hvis ikke hadde jeg stillt opp selv, men det blei litt for langt å kjøre.

Nå gleder jeg meg bare til neste gang vi skal ut å cruise, da med 530en min også :)

Det ble jammen meg det, ja. Innom lakkverksted og se over understell og justere bakfanger imorgen :-$ Samme her du! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bra med bilen, heldigvis, må bare bytte fremre søleplate og lakkere under frontfangeren. Noen små riper på traversen var det fra før av, heldigvis, og eksosanlegget klarte seg tydeligvis bra, det også. Bytter fremre søledekslet på tirsdag førstkommende. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, kunne jo ha vært verre :) Bra det blir ordnet raskt opp i, er greit å ha ting i stand på en så flott bil ;)

Tusen takk for det, ja, hvorfor vente når man ikke trenger det? :-$ Må fikses fortest mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen monteres det nye søledekslet, også skal jeg få sett over eksosen før jeg skal på jobb! ;) Deilig start på tirsdagen! :-D Kjøpte ellers inn Meguiar's 1 trinns frontlyktpoleringssett idag, så det skal testes på mine litt slitte, matte og småripete lykteglass snart. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Skjer litt her, også, selvom jeg nå har to 5'ere å bruke tid og kjærlighet på, så prøver jeg å få tid til å prioritere begge like høyt! :grin: Nærmer seg full vårshine med avfetting, vask og polering nå, men ble litt lettere variant med bilshampoo og felgrens idag, samtidig som jeg fullførte rengjøringen av E39 hjulsettene mine, som nå er høvelig og skapelig fine.. ;-)

I tillegg rengjorde jeg garasjegulvet, ryddet opp litt der, det lille som trengtes, og så spylte jeg ren motoren før jeg kjørte meg en aldri så liten luftetur med bilen i deilig sol, og den felgrensen jeg brukte, for meg nye, effektive P21S Power Gel, fungerte utmerket, brukes heretter på samtlige hjul jeg har!  ;)

post-42257-0-62053700-1426611251_thumb.j

post-42257-0-83743600-1426611307_thumb.j

post-42257-0-50546700-1426611314_thumb.j

post-42257-0-74835700-1426611341_thumb.j

Sånn, ltt raske bilder av F10'en! ;-)

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner idag, men må likevel ut på en luftetur, skal hente flere deler til 523'en! ;) Blant annet frontfanger, med kurvelys og lyktespylere, pluss plastbjelken bak dørtrekket til høyttaleren på førerdøren, og en bakfanger, pluss litt annet, så det er nok å pusle med! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...