Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Igjen? Du kommer nok på bedre tanker skal du se ;)

Intet valg akkurat nå, har planer videre.. Som ikke involverer Kangoo, nei.. Blir bensin F10 senere i livet.. Sikler også på E39 ///M5 med tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet valg akkurat nå, har planer videre.. Som ikke involverer Kangoo, nei.. Blir bensin F10 senere i livet.. Sikler også på E39 ///M5 med tiden :)

Hehe, vet om en entusiast eid Norsksolgt Kangoo 4x4 du kan få billig :P

Neida, fra spøk til alvor...E39 M5 er virkelig en drømmebil må jeg si. Det beste er også at det er en drømmebil som man har råd til, som fortsatt går "styggfort" og er akkruat passe gammel nå til å ha masse sjarme :) Skal bli spennende å se hva du kommer frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet om en entusiast eid Norsksolgt Kangoo 4x4 du kan få billig :P

Neida, fra spøk til alvor...E39 M5 er virkelig en drømmebil må jeg si. Det beste er også at det er en drømmebil som man har råd til, som fortsatt går "styggfort" og er akkruat passe gammel nå til å ha masse sjarme :) Skal bli spennende å se hva du kommer frem til.

Han klarer vel sikkert ikke selge, han heller, haha! ;)

Også den lyden, da.. Lyst på 8'er, helt rå opplevelse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

veldig pen den bilen din! :D baklyktene trur jeg er en tilvendings sak da! :P men så er jeg jo ganske så stor fan av helrøde lykter så kan jo være derfor de ikke faller helt i smak :P
men men! det er virkelig godt folk er forskjellige! ^^ keep it up :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig pen den bilen din! :D baklyktene trur jeg er en tilvendings sak da! :P men så er jeg jo ganske så stor fan av helrøde lykter så kan jo være derfor de ikke faller helt i smak :P

men men! det er virkelig godt folk er forskjellige! ^^ keep it up :D

Takk, ja den er det, så det gjør vondt å selge den, men ///M5'en er viktigere, gitt! :-D Jeg misliker rødt, så da ryker de røde lampene, men de følger jo med bilen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder av mine 2 skjønnheter fra idag, med sommerhjul på begge, før de blir til bare én , siden / før 520'en reiser til uken, ser det ut til!:

post-42257-0-44267400-1429378432_thumb.j

post-42257-0-74372100-1429378556_thumb.j

post-42257-0-30934600-1429378722_thumb.j

post-42257-0-15424600-1429378854_thumb.j

post-42257-0-44271200-1429379140_thumb.j

post-42257-0-65604800-1429379275_thumb.j

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Alt for billig spør du meg, dette er mye bra bil for pengene :) Men forstår at du vil selge fort ;)

Ja, det er dessverre altfor billig, men bort fort er eneste utvei nå. :/ ;)

Har ikke vurdert originale baklykter i annonsen da? Prisen er vel grei nok. Mye F10 til salgs, og majoriteten vil nok ha automat.

Har vurdert og ikke gjort det... Prisen er altfor lav i mine øyne, selvom jeg vet det er altfor mange ute. Majoriteten er tråkig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke pris veldig riktig da mtp den er ganske basic utstyrt og manuell? :)

Spar deg helst meningsløse kommentarer, hvilket utbytte har noen av det? Er mye utover standard her og automat er helt ufattelig trist å kjøre, men komfortabelt. Smak og behov er ulikt, aksepter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...