Gå til innhold

Hva F! har skjedd med bildene på bimmers?!!

ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Er en del brukere som har problemer med å se bilder i det hele tatt, etter en oppgradering, så jeg har vært nødt til å fjerne resizeren.

Når det er sagt, så er det sånn dere ser det nå at dere faktisk laster opp bildene, og alt dette må både servere og klienter overføre og vise, så det kan jo være noe å tenke på, spesielt ift. mobile enheter. De fleste kunne med fordel gjort en resizingjobb før de laster opp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... dette var jo dumt da...! Jeg hadde også problemer med og laste opp bilder når jeg hadde internett explorer, men når jeg bytta til Google Chrome, så funka alt og alt ble så mye raskere med engang, kanskje det har noe med hvilken nettleser du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... nå skal det være sagt at det ser ut som det er litt trøbbel med uploaderen på images.bimmers.no også, normalt så skal den resize litt, og forumet resten, men ser at de kommer opp i fullsize, det er ikke helt planlagt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du IE, Firefox, Safari, annet? Ser du bilder på siden (knapper, header osv.), eller ser du kun tekst overalt? Har du prøvd flere browsere?

Ser du disse bildene? viewtopic.php?f=6&t=198620

Hva med dette? http://images.bimmers.no/files/ehp09faq07cueyigz6hy.jpg

Prøvd CTRL+F5? Prøvd å slette cachen til browseren? (midlertidige filer i noen norske varianter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...