ZhilleN Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Hvorfor i helsike blir bildene lastet så store? Har bimmers gjort endringer her inne, og forstørret bildene 10x? Dette går jo ikke ann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Det ordner seg sikkert Bare ha tålmodighet...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Er en del brukere som har problemer med å se bilder i det hele tatt, etter en oppgradering, så jeg har vært nødt til å fjerne resizeren. Når det er sagt, så er det sånn dere ser det nå at dere faktisk laster opp bildene, og alt dette må både servere og klienter overføre og vise, så det kan jo være noe å tenke på, spesielt ift. mobile enheter. De fleste kunne med fordel gjort en resizingjobb før de laster opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Ja... dette var jo dumt da...! Jeg hadde også problemer med og laste opp bilder når jeg hadde internett explorer, men når jeg bytta til Google Chrome, så funka alt og alt ble så mye raskere med engang, kanskje det har noe med hvilken nettleser du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Litt tålmodighet bør vi ha synes jeg, flott at Gunnar tar seg bryet med å ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Men... nå skal det være sagt at det ser ut som det er litt trøbbel med uploaderen på images.bimmers.no også, normalt så skal den resize litt, og forumet resten, men ser at de kommer opp i fullsize, det er ikke helt planlagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Jeg ser ikke bilder i det HELE tatt....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Kjører du IE, Firefox, Safari, annet? Ser du bilder på siden (knapper, header osv.), eller ser du kun tekst overalt? Har du prøvd flere browsere? Ser du disse bildene? viewtopic.php?f=6&t=198620 Hva med dette? http://images.bimmers.no/files/ehp09faq07cueyigz6hy.jpg Prøvd CTRL+F5? Prøvd å slette cachen til browseren? (midlertidige filer i noen norske varianter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Nå er forøvrig også resizingsproblemet på uploadserveren også løst. Den resizer igjen som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 En fin detalj at når man quoter så kommer kun teksten "Bilde" opp med link til bildet, istedetfor at samme bilde kommer opp hver gang noen quoter bra jobba Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Google Chrome er som regel redningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Jeg bruker Firefox i Vista og Linux og har ikke merket noe til de siste problemene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Eneste hos meg som ikke er som det skal er at Bosted har forsvunnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Da er bosted og på plass igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Bra jobba Gunnar! Du gjør en strålende jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå