Bogart_520DAT Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Guttedrømmen er oppfylt og 520 DAT F11 er på vei. Gleder meg som et barn til Julaften og slår i hjel ventetiden med å saumfare Bimmers. Da må jeg like godt melde meg inn her. Hadde kjøreopplæring hjemme i 92 -modell BMW 535! og det satte sine spor, men selv om jeg har passert 30 år, så har jeg fortsatt ikke hatt noen BMW. Har liksom valgt fornuften over lidenskapen om man kan kalle det sådan. Har dog alltid sett på andre BMWèr med et sukk. Så når vi bestemte for oss å selge bilen vi nå hadde, så lånte jeg en 520DAT for en helg og da var det gjort. Ingen vei tilbake. Til og med kona som synes BMW er å regne som "smykkeskrin" og som motvillig satte seg bak rattet for en kort prøvetur, endte opp med å finne de mest svingete veier for en lang prøvetur. Hun prøver å bevare fornuften, men klarer ikke å undertrykke sin begeistring. En av mine døtre som er 8år tilbød seg å låne oss sine sparepenger for at vi skulle få oss en slik. Da måtte jeg le. Skal nevnes at det ikke ble nødvendig. Så nå har vi funnet bilen og den er ventet hjem fra Tyskland i slutten av uken, tidlig neste uke. En Space Gray 520 DAT. Bilde er fra forhandler. Utstyrslisten er oversatt fra tysk til en miks av engelsk og norsk av meg, så bær med meg her. 205 AUTOMATIC TRANSMISSION230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 258 RUNFLAT TYRES Tyres with runflat properties 386 ROOF RAIL 4UR Atmosfærebelysning 402 Panoramasoltak i glass 418 Bagasjeromspakke 423 Gulvmatter i velour 428. WARNING TRIANGLE 431 Speil med automatsik avblendingsfunksjon 441 Sigarettenner og askebeger 459 - Elektrisk setejustering foran, med memory 494 Seter med varme foran 5AC Automatisk fjernlys kontroll 502 Lyktespylere 508 Parkeringssensor foran og bak 522 Xenon lys 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 575 ADDITIONAL 12-V-OUTLET 6AA BMW Teleservices 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO grensesnitt 6VC Combox 609 Navigasjonssystem Professional 612. BMW ASSIST 614 Internet 615 BMW Online Information 616. BMW ONLINE 620 Stemmestyring 633 Mobilt Bluetooth grensesnitt 676 HiFi høytaler system 698 AREA-CODE 2 7SP NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH 761 Individual Solbeskyttende vinduer 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC 8TF Aktiv fortgjenger beskyttelse 8TH SPEED LIMIT INFO 8TL DAYTIME LIGHTS FRONT AND REAR AKTIV 8TN DAYTIME LIGHTS ABOUT LIGHTMENU ADJU 8V1 STICKER NCAP ENGL/DEU/ITAL 801 4AT Sort høyglans interiørlister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Gratulerer med grombil, og velkommen til bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Gratulerer, alltid gøy å kunne gjennomføre en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Gratulerer med kjempe flott bil og velkommen på forumet! Virkelig en drømmebil dette, kan tenke meg du går å gleder deg ja Går å sjesker på en F10 selv men fornuften og fruen sier jeg må vente i allfall 1,5 år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 gøy at du gjennomførte drømmen slik ska det vær... så ud så et smykke av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Gratulerer med veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogart_520DAT Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Takker. Skal bli kjekt å sette seg bak rattet på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Gratulerer med grombil, og velkommen til bimmers! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogart_520DAT Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Jeg forstår bilen jeg får står på 19" felger. Jeg personlig liker de felgene her, men vurderer å kanskje benytte dem til vinterdekk og ha 20" på sommerdekk, men er skeptisk til sporing osv. Noen her med F10/F11 på 20" som kan uttale seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Grattis med nybilen Den tror jeg du kommer til og bli meget godt fornøyd med. Nå kjører jeg med 19 tommere da men har lest rundt om kring på bmw forum at dekkvalg er mye viktigere en felg str. Selv har jeg Dunlop sp sport og er meget godt fornøyd med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogart_520DAT Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Bare en liten oppdatering. Bilen er kommet og jeg må si den er meget vakker og fantastisk å kjøre! Har bare fått kjørt den litt på prøveskilt siden trafikkstasjonen gikk til streik dagen etter den var på enkeltvisning. Typisk. Så bilder etter dette er på plass. Lite spørsmål. Bilen er gått 30.000 km og jeg får nå opp service in 9000 km. De skulle ta service før levering. Får ikke denne serviceintervallen til å gå opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Bare en liten oppdatering. Bilen er kommet og jeg må si den er meget vakker og fantastisk å kjøre! Har bare fått kjørt den litt på prøveskilt siden trafikkstasjonen gikk til streik dagen etter den var på enkeltvisning. Typisk. Så bilder etter dette er på plass. Lite spørsmål. Bilen er gått 30.000 km og jeg får nå opp service in 9000 km. De skulle ta service før levering. Får ikke denne serviceintervallen til å gå opp. Jeg hadde service på 27000 km. Nå har bilen gått 35000 km og det står at det skal være serivce om 6000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Gratulerer og velkommen! Du kommer nok til å bli veldig fornøyd med denne. Fin utstyrsliste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxopp Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Gratulere med ny Bil alt annet enn BMW er kun kjøretøy. Men jeg lurer på hvor mye koster Google når men bestiller det gjennom BMW, "615 BMW Online Information." (det er bare et forsøk på humor men hva er det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogart_520DAT Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Internet via bilen er bare en "speiling" av telefonen man bruker kan man si. Trafikken går gjennom mobilen. Ellers mangler jeg følgende utstyrskode (6NR) for å bruke dette selv, men dette er visst bare en software endring og kan retrofittes av 3part har jeg funnet ut. Ser dog ikke det store behovet ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå