andreaskarm Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Du må vel få det klart til treff 31 aug? når er foressten oppmøte for utstillere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Du må vel få det klart til treff 31 aug? når er foressten oppmøte for utstillere da? Satser på det skal oppdater treffet når jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Må nok til med spacer bak 5-10 mm, men fremme ser det ut som det går greit. Avtalt dekkmontering på mandag. Ellers et lite stemnigs bilde fra garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Må nok til med spacer bak 5-10 mm, men fremme ser det ut som det går greit. Avtalt dekkmontering på mandag.[ Bilde ] [ Bilde ] Ellers et lite stemnigs bilde fra garasjen [ Bilde ] Legg klarlakk på nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Legg klarlakk på nyrene Å? Er det tingen? Lurer på om det ble litt mye strekk denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Ser greit ut det vel? 265 på 11? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Syntes det der ble gromt jeg pokker for en garasjjj!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Ps3 det der vel? Sitter som et skudd på 11" ingen tvil om det. Jeg var teit å bestilte dekk før felger. Samme dim på 12" er ubrukelig. Hva er egentlig innpress på disse felgene? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Litt lyst på es6 varrstoen, er dette samme felg? Eller annet navn men veldig lik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Ser greit ut det vel? 265 på 11? 255 på 11". Spent på hvordan det ser ut på bilen. Syntes det der ble gromt jeg pokker for en garasjjj!!! Takker Ps3 det der vel? Sitter som et skudd på 11" ingen tvil om det. Jeg var teit å bestilte dekk før felger. Samme dim på 12" er ubrukelig.Hva er egentlig innpress på disse felgene? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Falken 453. 255 på 12" er vel litt drøyt ja ET 25 mener jeg det var Litt lyst på es6 varrstoen, er dette samme felg? Eller annet navn men veldig lik? Er samme felg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 må få ut et bilde med felgene på bilen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Stemmer. Falken er det som har det mønsteret. Har jo samme på touringen. Grådig likt mønsteret på ps3. Så ikke forskjell jeg. Jeg har ihvertfall 265 på 11" jg da. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Felger på. 5 mm spacer bak og 13 mm fremme, men skal ha på 20 mm fremme. Fra treffet på lørdag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Pen bil, enda penere i virkeligheten.. Ble en del bedre med de nye felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Dette er drømmegarasjen med drømme bilen! Fantastisk bygd! Siden jeg selv er på utkikk etter slik sakseløfter selv, hvordan fungerer din? god plass til å drive med eksos foreksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå