dunderdo Skrevet April 23, 2015 Forfatter Skrevet April 23, 2015 Tok en testrunde med motoren før vi byttet. Og den virket bra den bortsett fra raklingen i vanosen. Fikk med alle delene for å bytte vanos, utenom toppakninger. Og der står motoren godt fortsatt på pall fremfor karosseriet jeg skal bruke for å tilpasse den Hva kunne du tenke deg å eventuelt selge den motoren for da, svar gjerne på PM ☺
dunderdo Skrevet April 26, 2015 Forfatter Skrevet April 26, 2015 Sånn, da har bilen mer eller mindre blitt helt ferdig ☺ Diiesel og Margeir reagerte på dette 2
Jan E-28 Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Hva kunne du tenke deg å eventuelt selge den motoren for da, svar gjerne på PM ☺ Den motoren utgjør foreløpig en våtere drøm en det den utgjør i verdier. Så foreløpig forblir den hos meg Men vi kan jo alltids bytte motorer jevnt da
dunderdo Skrevet April 27, 2015 Forfatter Skrevet April 27, 2015 Den motoren utgjør foreløpig en våtere drøm en det den utgjør i verdier. Så foreløpig forblir den hos meg Men vi kan jo alltids bytte motorer jevnt da Bytte motorer jevnt ville jo vært skikkelig idioti fra min side iaf...
dunderdo Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Skrevet Mai 5, 2015 det ble kjempe bra! Takk! Bilen skal holdes så anonym som den er mulig å få, jeg synes det er mye kulere når ingen har anelser om hva som foregår under panseret, den er ikke spesielt bråkete heller mtp original eksos.. så klart, en anelse med plystring under panseret, men ikke noe annet Freakshow reagerte på dette 1
Ivrig86 Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 (endret) Nå ble den bra ja! Endret Mai 6, 2015 av Ivrig86
Tzunami Skrevet Mai 6, 2015 Skrevet Mai 6, 2015 Jeg som kjøpte det hadde det på banebilen min, og fungerte skuddsikkert
RobertGråwe Skrevet Mai 16, 2015 Skrevet Mai 16, 2015 Nydelig E39! Men er det ikke litt overkill med kompressor på den motoren? Ja det er missunnelsen som snakker!
dunderdo Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Skrevet Mai 16, 2015 Nydelig E39! Men er det ikke litt overkill med kompressor på den motoren? Ja det er missunnelsen som snakker! Overkill, hva er det RobertGråwe reagerte på dette 1
dunderdo Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Skrevet Mai 22, 2015 Har fått på den spoileren bak også nå mort reagerte på dette 1
BMWE39turbo Skrevet Mai 24, 2015 Skrevet Mai 24, 2015 rått! har skikkelig lyst på kompressor sjøl, merker du stor forskjell?forresten, få på takbøylene igjen? såg ikke bra ut uten
Freakshow Skrevet Mai 24, 2015 Skrevet Mai 24, 2015 Jo ha de av! Det er tøft! [emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå