Gå til innhold

Bmw e39 Hartge M5 Touring ESS British Racing Green 98mod


dunderdo
 Share

Anbefalte innlegg

Ja det er nesten litt flaut å bli vandt til å ha en bruksbil som går så jævlig, å likevel ville ha mer power... i jakten på mer klarte jeg å overtale kona til å gå med på å montere det største kittet ESS har å by på.. Det blir jo litt gøy å kjøre rundt i verdens raskeste e39 touring :smile:

ESS sitt kitt er det beste på markedet for oss i Norge...

Jeg aner ikke hva jeg havner på når det gjelder hk, men det blir ikke langt unna om ikke over 600hk :smile:

Bare et lite spørsmål.. Er det så å forstå at kona også ratter rundt i dette monsteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite spørsmål.. Er det så å forstå at kona også ratter rundt i dette monsteret?

 

Joda, hun kjører den noen ganger hun også ja... Det er jo ikke akkurat vanskelig å kjøre den..  hun brukte den i en hel uke en gang hennes bil ble kjørt på av en lastebil :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, hun kjører den noen ganger hun også ja... Det er jo ikke akkurat vanskelig å kjøre den..  hun brukte den i en hel uke en gang hennes bil ble kjørt på av en lastebil :grin:

 

Kvinner er da mer forsiktige med gasspedalen enn menn stortsett, men gud om det skjer noe utforventet, da er det litt på kanten å ha de bak rattet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig. M5. Og kona syns det er helt legitimt å montere en diger kompressor. Tror det vil ta litt tid å få aksept for noe slikt her hjemme affal :whatever:

Tja, hun hadde ikke så mange valg akkurat.... jeg bruker ikke penger på så veldig mye tull og tøys, så et kompressor kit må jeg vel kunne unne meg en gang jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt den pumpa ja, men jeg vurderer å bruke noe annet pga at den pumpa ikke er så veldig stabil på høyt trykk (over 5bar)

 

Andre stempler og råder... men vil likevel ligge på rundt 10-1 i komp

Er jo ikke nødvendigvis pga komp org stempla og rådene ikke holder, er vel fort pga de ikke er laget for å tåle en slik overladet belasting.

 

2stk. 044 pumper er jo en relativt grei løsning med ett helt ok lydnivå, tror disse er stabile opp til 6 bar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...