mkj Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Ja det er nesten litt flaut å bli vandt til å ha en bruksbil som går så jævlig, å likevel ville ha mer power... i jakten på mer klarte jeg å overtale kona til å gå med på å montere det største kittet ESS har å by på.. Det blir jo litt gøy å kjøre rundt i verdens raskeste e39 touring ESS sitt kitt er det beste på markedet for oss i Norge... Jeg aner ikke hva jeg havner på når det gjelder hk, men det blir ikke langt unna om ikke over 600hk Bare et lite spørsmål.. Er det så å forstå at kona også ratter rundt i dette monsteret?
dunderdo Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2013 Bare et lite spørsmål.. Er det så å forstå at kona også ratter rundt i dette monsteret? Joda, hun kjører den noen ganger hun også ja... Det er jo ikke akkurat vanskelig å kjøre den.. hun brukte den i en hel uke en gang hennes bil ble kjørt på av en lastebil
gallay Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Joda, hun kjører den noen ganger hun også ja... Det er jo ikke akkurat vanskelig å kjøre den.. hun brukte den i en hel uke en gang hennes bil ble kjørt på av en lastebil Kvinner er da mer forsiktige med gasspedalen enn menn stortsett, men gud om det skjer noe utforventet, da er det litt på kanten å ha de bak rattet.
mkj Skrevet Oktober 25, 2013 Skrevet Oktober 25, 2013 Artig. M5. Og kona syns det er helt legitimt å montere en diger kompressor. Tror det vil ta litt tid å få aksept for noe slikt her hjemme affal stig. reagerte på dette 1
dunderdo Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2013 Artig. M5. Og kona syns det er helt legitimt å montere en diger kompressor. Tror det vil ta litt tid å få aksept for noe slikt her hjemme affal Tja, hun hadde ikke så mange valg akkurat.... jeg bruker ikke penger på så veldig mye tull og tøys, så et kompressor kit må jeg vel kunne unne meg en gang jeg også
Teigland Skrevet Oktober 27, 2013 Skrevet Oktober 27, 2013 Jeg har kjøpt den pumpa ja, men jeg vurderer å bruke noe annet pga at den pumpa ikke er så veldig stabil på høyt trykk (over 5bar) Andre stempler og råder... men vil likevel ligge på rundt 10-1 i komp Er jo ikke nødvendigvis pga komp org stempla og rådene ikke holder, er vel fort pga de ikke er laget for å tåle en slik overladet belasting. 2stk. 044 pumper er jo en relativt grei løsning med ett helt ok lydnivå, tror disse er stabile opp til 6 bar
dunderdo Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2013 Det er forbrenningstrykket som tar knekken på råder/stempler.... Så det er bedre å kjøre safe
Teigland Skrevet Oktober 28, 2013 Skrevet Oktober 28, 2013 Helt enig.Ingen vits å gamble der. nå skal det sies at org innmat der holder til 600hk i motor så er jo ikke slapt det heller da.
Steinhar Skrevet Oktober 28, 2013 Skrevet Oktober 28, 2013 Rå maskin!! Artig. M5. Og kona syns det er helt legitimt å montere en diger kompressor. Tror det vil ta litt tid å få aksept for noe slikt her hjemme affal Hehe, samme her
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 28, 2013 Skrevet Oktober 28, 2013 Jeg er keen på å montere en s62 i min e34 når/om m60, tar kvelden sent from my microwave using tapatalk
dunderdo Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Skrevet Mars 12, 2014 Er det forresten noen som vil kjøpe et ESS 565 KIT?? Jeg har et til overs...
Peak Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 Mente jeg så denne tråden for et år siden, gikk helt i glemmeboken! Men med presse, blir det jo helt hinsides. Hva skjer med bilen? Kom gjerne med en bildeupdate?
///MPower Skrevet Mars 12, 2014 Skrevet Mars 12, 2014 send gjerne meg også litt info og pris Kristian reagerte på dette 1
dunderdo Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Skrevet Mars 26, 2014 Bildet ja... R Andersen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå