Andy520iA Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Meget gromt treff ser det ut som! Masse digg å hvile øynene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Det mangler et bilde Glenn!! Det perfekte bilde av "lonern" utenfor oppe:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 slenger bare ut litt bilder yppa litt på meg den her på vei hjem da, den gikk ganske så bra må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Sykt fine de Alpinaene der!! Du får få deg litt gullskrift på frontleppa di Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Her var det mye herlige bilder altså, jeg skjønner at jeg bare må få fingern ut å komme meg på treff selv. Bare så synes at det er så langt for meg som bor her nede på Sørlandet Var bil både fra Grimstad (meg) og Arendal (E34 BiTurbo) der så avstand er ingen unnskyldning. Det er da bare 3-4 timer hver vei Du får komme deg på E30Meet 23-24 juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Må bare takke for et kjempetreff! Muligheten for å stå inne var det som reddet treffet, siden været var typisk norsk sommer... Oppmøtet var jo ganske bra, mye gromt å beskue! Her er et knippe bilder, håper de faller i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Det kommer et lydklipp av M3 CRT i morgen... 'fytti katta' for en lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Haha, bilen min i første bildet - SCORE! Ja, fikk MEKTIG lyst på en Alpina E34 i dag gitt, det var rart... Takk for mye bra bilder M|Fjeld + andre, skal se om jeg har tid til å laste opp og dele det jeg også tok, men ser at det meste er dekket. Filmet M3 CRTen da, den finnes det ikke mange klipp av på YouTube, så den skal jeg laste opp og legge ut link til ASAP Edit: Ikke film av den kjørende, bare så det er klart, men fra ustillingsplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Mange flotte bilder. Ytterligere supplement blir vi ikke lei av noekult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Mødderføkker, tar jo flere timer å laste opp 2-3 min. med HD-klipp på YouTube jo... Showets stjerne, BMW M3 E90 CRT: Har to klipp til, fra biloppstillingen innedørs, som kommer opp så fort som mulig. Bildene er som sagt bra nok dekket av de som har bidratt i tråden, så det gidder jeg ikke å prioritere med en gang da det tar mye tid å overføre, sortere og laste opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Innedørs, oppe http://www.youtube.com/watch?v=r5JbQuhhOgw Innedørs, nede http://www.youtube.com/watch?v=MPo9o_EqHfE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Det mangler et bilde Glenn!! Det perfekte bilde av "lonern" utenfor oppe:p Hehe jeg kom på det etter jeg hadde lagt meg det er ferdig redigert, men må ha glemt det når jeg lastet opp I KVELD! da kommer du ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Great! venter i spenning:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Nice bilder og video! Ingen som filmet "veien til johnja" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Innedørs, oppehttp://www.youtube.com/watch?v=r5JbQuhhOgw Innedørs, nede http://www.youtube.com/watch?v=MPo9o_EqHfE Moro med film og ikke bare bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå