Kristian Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Åi!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Nydelig Men eneste minuse fra min side (hver sin smak) er at den er litt lav bak,ser ut som demper/fjær er gåen når den går så langt ned i forhold til fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Peeeeeeeeeeeeeent, rett og slett, sees vi @ Våler til helgen? Takk. Kommer en tur på Lørdag Åi!! Nydelig Men eneste minuse fra min side (hver sin smak) er at den er litt lav bak,ser ut som demper/fjær er gåen når den går så langt ned i forhold til fronten. True dat. For det første, den er nesten ikke driveable sånn den er nå. For det andre, den går ikke lenger ned i front. Kan dog fjerne hjelpefjøra Vi får se next year. Snart tid for å sette den bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Sees på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Jaggu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Var en tur på Våler i helga. Stilte kun i utstilling og lufta kjerra litt på familiekjøringa med 80km/t fartsgrense og ingen forbikjøringer. Den er nok litt i laveste laget til at den egner seg til hastighetskjøring. Men blir vel prøvd etterhvert med andre dekk og annen høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Får ikke sagt det nok ganger, men dette er favoritt E36'en uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Legger ved et bilde av meg og carlhaakon i depot'et også. Se i bildetråden til Henrik... for flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Det siste bildet der var rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Kjøpt deg Hartge selv? Så værtfall minst like kult ut med de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Utrolig tøff e36! Men kjenner jeg ble litt lei meg når du sier du kjørte på familiekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Kjøpt deg Hartge selv? Så værtfall minst like kult ut med de! Låner de av en viss grønn e30 her på forumet Utrolig tøff e36! Men kjenner jeg ble litt lei meg når du sier du kjørte på familiekjøring. Takk Du er lei deg for at jeg ikke reiste ut og knuste alle 4hjulbuer + front?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Har lagt ut enda et bilde av bilen din i bildetråden min Bilen var enda tøffere og mer strøken i virkeligheten, morro å se den! Får hilse på gjøvik-gjengen til neste sesong var for kaldt denna gangen, haha kan slenge med bilde forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Må si det var et meget pent bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Kjøpt deg Hartge selv? Så værtfall minst like kult ut med de! Låner de av en viss grønn e30 her på forumet Ahaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå