knoskar Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Herregud, så deilig bilen din er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Strøkent som alltid Ser ut som du får fin poke med de hjula Hva var innpresset på de? 10,5x17 et15 Herregud, så deilig bilen din er Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Dropdown day: Også en liten testrun. Mulig den blir droppa litt til i nesa, men får se. Vente til tælan går hvertfall Sorry for iphone pics og møkkete bil btw. Skal skjerpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Den kledde ACS felga enda bedre enn jeg trodde blir mye tøft å se på i Tønsberg til helga ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Dropdown day:[ Bilde ] Også en liten testrun. Mulig den blir droppa litt til i nesa, men får se. Vente til tælan går hvertfall [ Bilde ] Sorry for iphone pics og møkkete bil btw. Skal skjerpe meg speechless Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Det er jo helt enormt med kant! fytti katta for en setup! nydelig Meeeeeen, min mening så ser den best ut med Hartge foreløbig er jo fan jeg vettu. bildene fra oijoij stand er så perfekte at jeg ikke har ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Jaaa vi digger det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Helgromt dette! Gi oss rompeshot også da Spent på hvordan det ser ut med 10,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 dette ble peeeent ! gleder meg til å se den på GS-treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Håhå! Fy så nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Håhå! Fy så nice +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Dette ble gromt nå må jeg få ræva i gir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 SHIIITT!! SÅÅ MØKKETE BIL! neida du er unnskyldt de felgene der var lekre på bilen din ! Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Lekkert! Er ikke så fryktelig stor fan av E36, men denne er bare nydelig! Hadde nesten vært kult å sett den med TMB... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå