Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorvidt du er norsk startsborger er revnende likegyldig ang kjøring av svensk bil i norge,

du må forøvrig være utvandret til sverige, og ha svensk person nr, ( trenger ikke svensk fører kort )

har selv bodd i sverige og kjørte da svensk bil i norge hver dag :)

Skrevet
finner ikke mer trofast trekkbil enn en toyota med diesel ;)

og det trengs når man kjører i filler en tysker på full gass :D

Så går det jo ikke fremover i det hele tatt. Skal man dra tilhenger må man ha amerikanske evt patrol, alt annet er altfor dødt.

Skrevet

Hilux er konge biler :) Vi har en selv som har vært i vårt eie i snart 2 år. Den har vært bil nummer to for familien i tillegg til en 2009 Audi A4 1,8T S-Line. Både Hiluxen og Audien skal selges til fordel for en 2012 Audi A4 Allroad. Det blir synd å måtte selge Hiluxen, men det blir dessverre for råflott å sitte med to biler til samlet pris snart en million.

Gratulerer med ny bil :)

Skrevet
Det er stor forskjell på forbruk når man sammenligner 5,9 / 6,2 bensiner og 2,0 / 3,0 diesel.

Tja, en 5,9 jobber jo mindre anstrengt enn en 2,0 liter ved trekking av tung henger.

Skrevet
hvorvidt du er norsk startsborger er revnende likegyldig ang kjøring av svensk bil i norge,

du må forøvrig være utvandret til sverige, og ha svensk person nr, ( trenger ikke svensk fører kort )

har selv bodd i sverige og kjørte da svensk bil i norge hver dag :)

Stemmer dette her ;) jeg har norsk pass, med utvandret til Sverige, fått svenskt pers.nr, har det norske førerkortet, men har nå akkurat sendt det inn til Trafikstyrelsen for å få svenskt...

Men har du adressen din i Norge..... DA blir det dyrt å bli stoppa...

slenger ut bilder plutselig =)

og en amerikaner bruker dobbelt av en Hilux på vanlig kjøring, Duramax f.eks bruker vel rundt 1.6 på blandet kjøring....

og en Hilux 3.0 er nok ikke no dårligere enn Isuzu, Patrol, Navara osv...

men dette er 3. Hilux'n og jeg kommer ALDRI til å velge noen av de andre "asia-bilene"

men det er jo min mening ;)

Skrevet

Kjører gamal Hi-lux hver dag på jobb. Bortsett fra at de e ribbet for motorkraft, kjøreegenskaper og komfort, så holder de stort sett godt sammen til tross for snart 10 år som anleggbiler. Vi har 5 stk. Om du aksepterer at det er en simpel arbeidshest blir du sikkert fornøyd.

Skrevet
Kjører gamal Hi-lux hver dag på jobb. Bortsett fra at de e ribbet for motorkraft, kjøreegenskaper og komfort, så holder de stort sett godt sammen til tross for snart 10 år som anleggbiler. Vi har 5 stk. Om du aksepterer at det er en simpel arbeidshest blir du sikkert fornøyd.

Mindre elektronikk osv = mindre som går i stykker...

man kjøper ikke hilux om man vil vinne ett race, sitte en skikkelig god lenestol, eller no sånt...

man kjøper'n om man vil ha en pålitelig bil med lite kjente problemer...

Fyll diesel, ha strøm på batteriet, så er den levedyktig LENGE :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...