Kvasi Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Meld flytting til sverige, få svensk sertifikat. Vanskeligere er det ikke.
Tronstad Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 hvorvidt du er norsk startsborger er revnende likegyldig ang kjøring av svensk bil i norge, du må forøvrig være utvandret til sverige, og ha svensk person nr, ( trenger ikke svensk fører kort ) har selv bodd i sverige og kjørte da svensk bil i norge hver dag
NBCustom Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 finner ikke mer trofast trekkbil enn en toyota med diesel og det trengs når man kjører i filler en tysker på full gass Så går det jo ikke fremover i det hele tatt. Skal man dra tilhenger må man ha amerikanske evt patrol, alt annet er altfor dødt.
Thewiz Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Det er stor forskjell på forbruk når man sammenligner 5,9 / 6,2 bensiner og 2,0 / 3,0 diesel.
Marius2002 Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Hilux er konge biler Vi har en selv som har vært i vårt eie i snart 2 år. Den har vært bil nummer to for familien i tillegg til en 2009 Audi A4 1,8T S-Line. Både Hiluxen og Audien skal selges til fordel for en 2012 Audi A4 Allroad. Det blir synd å måtte selge Hiluxen, men det blir dessverre for råflott å sitte med to biler til samlet pris snart en million. Gratulerer med ny bil
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Det er stor forskjell på forbruk når man sammenligner 5,9 / 6,2 bensiner og 2,0 / 3,0 diesel. Tja, en 5,9 jobber jo mindre anstrengt enn en 2,0 liter ved trekking av tung henger.
gkw89 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 hvorvidt du er norsk startsborger er revnende likegyldig ang kjøring av svensk bil i norge,du må forøvrig være utvandret til sverige, og ha svensk person nr, ( trenger ikke svensk fører kort ) har selv bodd i sverige og kjørte da svensk bil i norge hver dag Stemmer dette her jeg har norsk pass, med utvandret til Sverige, fått svenskt pers.nr, har det norske førerkortet, men har nå akkurat sendt det inn til Trafikstyrelsen for å få svenskt... Men har du adressen din i Norge..... DA blir det dyrt å bli stoppa... slenger ut bilder plutselig =) og en amerikaner bruker dobbelt av en Hilux på vanlig kjøring, Duramax f.eks bruker vel rundt 1.6 på blandet kjøring.... og en Hilux 3.0 er nok ikke no dårligere enn Isuzu, Patrol, Navara osv... men dette er 3. Hilux'n og jeg kommer ALDRI til å velge noen av de andre "asia-bilene" men det er jo min mening
Odd-M Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Kjører gamal Hi-lux hver dag på jobb. Bortsett fra at de e ribbet for motorkraft, kjøreegenskaper og komfort, så holder de stort sett godt sammen til tross for snart 10 år som anleggbiler. Vi har 5 stk. Om du aksepterer at det er en simpel arbeidshest blir du sikkert fornøyd.
gkw89 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 Photos =) Og btw, her i Sverige er omtrent ALT 5-seter (d-cab)
gkw89 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 Kjører gamal Hi-lux hver dag på jobb. Bortsett fra at de e ribbet for motorkraft, kjøreegenskaper og komfort, så holder de stort sett godt sammen til tross for snart 10 år som anleggbiler. Vi har 5 stk. Om du aksepterer at det er en simpel arbeidshest blir du sikkert fornøyd. Mindre elektronikk osv = mindre som går i stykker... man kjøper ikke hilux om man vil vinne ett race, sitte en skikkelig god lenestol, eller no sånt... man kjøper'n om man vil ha en pålitelig bil med lite kjente problemer... Fyll diesel, ha strøm på batteriet, så er den levedyktig LENGE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå