StianA Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 70k siste uka i regninger. Sånn går det av og til Bygger du hus eller pusser opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 En brukt, original E39 M-bakfanger slanket kontoen med noen kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 En sjelden orginal front til E30, nye sorte de-lykter, og en del diverse til cabben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 70k siste uka i regninger. Sånn går det av og til Bygger du hus eller pusser opp? Nope Som sagt bør man være forsiktig med alt man gjør. ( Betal i tide, og aldri ta opp lån!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 2 markeringslys til 218 pr. stk + moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 1stk milltek bakpotte til M'en som kom i posten idag slanket lommeboka mi hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Hus søknad 12500 :\ jævla komune folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Et nytt pollenfilter og luftfilter til motoren ble bestilt idag... 407,50 DKK inkl. moms og frakt. Det neste er etterfylling av gass til klimaanlegget og så burde bilen være klar for sommerens strabaser... Cred til Schmiedmann her i Danmark. En (1) arbeidsdag og så var delene i hus!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Forrige dagen røyk jeg på en ny(brukt) bil som i norge ville kostet rundt 400 000, men så uheldig var ikke jeg, siden dette var i Sverige og i morgen røker jeg kanskje på 8000 til i LED lys og såååååå kommer alle regningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 I dag hadde jeg gleden av å donere noen kroner til det norske fellesskapet gjennom den trivelige UP-tjenesten som sørger for at vi ferdes trygt og godt på rette og fine veier uten trafikk. I tillegg fikk jeg to fine prikker, så dette må sies å være god valuta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 I dag som i går, vannlekkasje på badet! Hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Idag besto innkjøpet av grillmat, is og 1 stk dynamo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 I dag som i går, vannlekkasje på badet! Hehehe! Det kan ikke løses enkelt ved å ta et ekstra skritt mot klosettet neste gang? Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 350 kroner i Diesel .. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Nattåpent senter igår. Ble lurt av dama, bare dra for å se haha yeah right.. dumme meg EDIT: Legger med mine synder fra nattåpent senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå