Gå til innhold

Glenn's E36 328i Cab

Share

Anbefalte innlegg

Pent! :D

Takk :)

Detta ser bra ut, Glenn! :-D Gleder meg til å se den med kappa fjærer og sommerhjula :)

Ja blir noen runder som skal tas av :D

Går nok å kjøre på sommerhjul her nå, men alle tælahiva er nok for ille enda :(

Cruiser rundt på sommerhjul her på Gjøvik jeg, funker gull! :-D Eneste er tælahiven, men da er det bare å kjøre pent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Detta ser bra ut, Glenn! :-D Gleder meg til å se den med kappa fjærer og sommerhjula :)

Ja blir noen runder som skal tas av :D

Går nok å kjøre på sommerhjul her nå, men alle tælahiva er nok for ille enda :(

Skal du virkelig kappe fjærene? #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

hvor fikk du kjøpt de "Plastrillene" du har i luftintaket for radiator i frontfangeren??

Det er mtech2 grill for mtech fanger :)

Dette ble bra du :D

Mangel på tåkelys og sorte nyrer er ikke heeelt min smak, men blir kanskje bedre med sommerfelgene :P

Hehe enig der faktisk. når jeg fikk på alle delene følte jeg ikke at det var noe WOW faktor akkurat. sommerhjulene gjør 90% av bilen helt klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge at du monterer M-tech fanger istaden for M3 fanger! mye penere:)

Jaha ? :P

Grillen er mtech... Men skal sies at mtec ikke har lippen under fangeren ;)

Dette er snakk om ting du kan kunne velge når bilen var ny da :P samme fanger uansett hvordan du ser på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett rillene i midten på m3 men ok. Konge at du har montert riller i midten :wink:

Samme front fanger uansett, rillene tar 2 min og ta av. M3 var jo en bestillings bil, har sett M3 med lister uten M3 logo også da folk kunne bestille dette når de kom fra fabrikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det kun var USA M3ene som hadde m3 på listen i midten jeg, sidene de stort sett ikke har frontskilt. Begge frontfangerne jeg har plukket rett fra M3er har hvertfall ikke hatt det. Er også ganske sikker på at M3 kun er levert med gitter, og M-tech biler er levert med "rillene" fra fabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...