RF91 Skrevet September 27 Skrevet September 27 Ser ut til at eg e heima unde OMS. Håpa eg får med meg min biluinteresserte halvpart ivertfall ein av dagane sånn at eg får sett denna doningen din 😁
Eystein Ose Skrevet September 27 Forfatter Skrevet September 27 Håper ikke du kun drar for å se min, da kan du heller svinge innom garasjen neste gang du er på sunnmøre🙈 Om du skal en dag på OMS anbefaler jeg fredag. Lørdag og søndag er det så sykt med folk i forhold
GtiGtr Skrevet September 27 Skrevet September 27 (endret) Strøkent! Trur eg fortsatt holder en liten knapp på grøftelys istedet for deksel, men eg er neimen ikkje sikker! 😛 Endret September 27 av GtiGtr
RF91 Skrevet September 27 Skrevet September 27 1 time siden, Eystein Ose skrev: Håper ikke du kun drar for å se min, da kan du heller svinge innom garasjen neste gang du er på sunnmøre🙈 Om du skal en dag på OMS anbefaler jeg fredag. Lørdag og søndag er det så sykt med folk i forhold Eg teinkte tanken om senda deg ein melding når eg henta X5'en, men da passte dessverre dårle med timeplanen 😅 Ha vå på OMS eit par ganga før og da pleie å ve stinn brakka, ja. E stygt redd for at om da blir tur so blir da nettopp laurdag eller søndag 😅
Eystein Ose Skrevet Mandag kl. 11:27 Forfatter Skrevet Mandag kl. 11:27 På 27.9.2025 den 10.45, papertiger skrev: Innertier 👌 Takker! På 27.9.2025 den 10.59, GtiGtr skrev: Strøkent! Trur eg fortsatt holder en liten knapp på grøftelys istedet for deksel, men eg er neimen ikkje sikker! 😛 Ja mulig, men blir nok ikke med det første her. #MansoryGlue
Eystein Ose Skrevet Mandag kl. 11:27 Forfatter Skrevet Mandag kl. 11:27 På 27.9.2025 den 11.41, RF91 skrev: Eg teinkte tanken om senda deg ein melding når eg henta X5'en, men da passte dessverre dårle med timeplanen 😅 Ha vå på OMS eit par ganga før og da pleie å ve stinn brakka, ja. E stygt redd for at om da blir tur so blir da nettopp laurdag eller søndag 😅 Neste gang må du gi beskjed!
RF91 Skrevet Mandag kl. 13:34 Skrevet Mandag kl. 13:34 2 timer siden, Eystein Ose skrev: Neste gang må du gi beskjed! Okei, ska senda melding ved neste X5-kjøp 🫡
sveigis Skrevet Mandag kl. 15:17 Skrevet Mandag kl. 15:17 Ja Eystein har sagt det før,at det finnes få Bmwer som slår en e36 av det ryddige slaget og du har en av de ,rett og slett nydelig .😊 Jeg som er hardcore storbil Bmw fan (fra 5 og oppover så kunne jeg lett ha ofret grønn bil for en e36 325 eller 328 . Disse har jeg kjørt i bøtter og spann og gir meg akkurat like mange smil om munnen som e34 bil. Lykke til på OMS .
Olaandref Skrevet Mandag kl. 19:05 Skrevet Mandag kl. 19:05 Men du @Eystein Ose, nå har jeg fingransket BlimE filmen til VikØrsta, uten å se deg der. Fikk ikke du BlimE? 😁 sveigis reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet Mandag kl. 19:22 Forfatter Skrevet Mandag kl. 19:22 4 timer siden, sveigis skrev: Ja Eystein har sagt det før,at det finnes få Bmwer som slår en e36 av det ryddige slaget og du har en av de ,rett og slett nydelig .😊 Jeg som er hardcore storbil Bmw fan (fra 5 og oppover så kunne jeg lett ha ofret grønn bil for en e36 325 eller 328 . Disse har jeg kjørt i bøtter og spann og gir meg akkurat like mange smil om munnen som e34 bil. Lykke til på OMS . Takk! Er veldig fornøyd med denne, på sikt håper jeg å få ned i en S54. Men det er et stykke opp og frem, så b28’en får duge enn så lenge. Er langt fra noe showbil dette, men når jeg får muligheten til å stille ut må jeg bare gripe den sjangsen😃 16 minutter siden, Olaandref skrev: Men du @Eystein Ose, nå har jeg fingransket BlimE filmen til VikØrsta, uten å se deg der. Fikk ikke du BlimE? 😁 Var et rimelig enkelt svar på den eposten: #BlirIkkjeMed 😂 Olaandref og sveigis reagerte på dette 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå