Gå til innhold

Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - E36 klar for OMS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at eg e heima unde OMS. Håpa eg får med meg min biluinteresserte halvpart ivertfall ein av dagane sånn at eg får sett denna doningen din 😁

Skrevet

Håper ikke du kun drar for å se min, da kan du heller svinge innom garasjen neste gang du er på sunnmøre🙈

Om du skal en dag på OMS anbefaler jeg fredag. Lørdag og søndag er det så sykt med folk i forhold

Skrevet (endret)

Strøkent! Trur eg fortsatt holder en liten knapp på grøftelys istedet for deksel, men eg er neimen ikkje sikker! 😛 

Endret av GtiGtr
Skrevet
1 time siden, Eystein Ose skrev:

Håper ikke du kun drar for å se min, da kan du heller svinge innom garasjen neste gang du er på sunnmøre🙈

Om du skal en dag på OMS anbefaler jeg fredag. Lørdag og søndag er det så sykt med folk i forhold

Eg teinkte tanken om senda deg ein melding når eg henta X5'en, men da passte dessverre dårle med timeplanen 😅 

Ha vå på OMS eit par ganga før og da pleie å ve stinn brakka, ja. E stygt redd for at om da blir tur so blir da nettopp laurdag eller søndag 😅

Skrevet
På 27.9.2025 den 10.45, papertiger skrev:

Innertier 👌

Takker! :D

På 27.9.2025 den 10.59, GtiGtr skrev:

Strøkent! Trur eg fortsatt holder en liten knapp på grøftelys istedet for deksel, men eg er neimen ikkje sikker! 😛 

Ja mulig, men blir nok ikke med det første her. #MansoryGlue

Skrevet
På 27.9.2025 den 11.41, RF91 skrev:

Eg teinkte tanken om senda deg ein melding når eg henta X5'en, men da passte dessverre dårle med timeplanen 😅 

Ha vå på OMS eit par ganga før og da pleie å ve stinn brakka, ja. E stygt redd for at om da blir tur so blir da nettopp laurdag eller søndag 😅

Neste gang må du gi beskjed!

Skrevet

Ja Eystein har sagt det før,at det finnes få Bmwer som slår en e36 av det ryddige slaget og du har en av de ,rett og slett nydelig .😊

Jeg som er hardcore storbil Bmw fan (fra 5 og oppover så kunne jeg lett ha ofret grønn bil for en e36 325 eller 328 .

Disse har jeg kjørt i bøtter og spann og gir meg akkurat like mange smil om munnen som e34 bil.

Lykke til på OMS .

Skrevet
4 timer siden, sveigis skrev:

Ja Eystein har sagt det før,at det finnes få Bmwer som slår en e36 av det ryddige slaget og du har en av de ,rett og slett nydelig .😊

Jeg som er hardcore storbil Bmw fan (fra 5 og oppover så kunne jeg lett ha ofret grønn bil for en e36 325 eller 328 .

Disse har jeg kjørt i bøtter og spann og gir meg akkurat like mange smil om munnen som e34 bil.

Lykke til på OMS .

Takk! Er veldig fornøyd med denne, på sikt håper jeg å få ned i en S54. Men det er et stykke opp og frem, så b28’en får duge enn så lenge.

Er langt fra noe showbil dette, men når jeg får muligheten til å stille ut må jeg bare gripe den sjangsen😃

16 minutter siden, Olaandref skrev:

Men du @Eystein Ose, nå har jeg fingransket BlimE filmen til VikØrsta, uten å se deg der. Fikk ikke du BlimE? 😁

Var et rimelig enkelt svar på den eposten: #BlirIkkjeMed 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...