lasseln Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Til mitt forsvar, så har jeg jo nå kjørt facelift-stuket i litt over 2 år, fordelt på 2 biler. Så tiden var moden for en ekstriørmessig forandring Kan også meddele at facelift fangerne ikke forsvinner, de får ny lakk og blir lagret Håhå ute i morgen kveld? Vil se Fare for det blei faktisk litt skuffa nå ikke over utseende, for den ser jo egentlig fetere ut, men var noe eget før du satte på m-plast da Sånn kan det gå, jeg får føye meg i rekken med kjedelige m-plast biler jeg da! Syntes det ble veldig kult jeg mtech er jo aldri feil. Godt ikke alle hater meg haha "En kamerat som skal ha mtech-fanger" du liksom? luring!! den kledde facelift best, men for all del mtech er vanvittig lekkert og jeg er vel ikke riktig person til å klage på at du monterte det fortsatt tommel opp lasseliten! Var jo faktisk en kamerat som vi monterte på først, jeg bare unlot å si at jeg hadde liggende jeg også haha Ble drittbra Lasse!Bare å lakke felga dine hvite nå, så kan vi drikke redbull sammen i helgene Wææææooooo!! Så kan vi være yoyobrothers på shell? Gjorde seg helt klart veldig bra med mtech istedenfor orginalskitten ja det er få som kjører senk og kule felger til orginal plast og det er jo fordi m-tech ser litt bedre ut Må jo si at jeg likte bilen godt som facelift fangerne, men forandringer fryder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Godt å høre du ikke selger/kaster faceliftfangerne da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Godt å høre du ikke selger/kaster faceliftfangerne da! ja det var godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 De kommer nok på igjen når jeg knuser kinaplasten (noe jeg antar skjer før eller siden), men det blir nok noe annerledes når/hvis de kommer på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Ja du kommer inn på jobben med den altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Tzunami Club E30meet har publisert bilde ditt på face! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Ble smashing med M-plasten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Sier bare som gamle Bondevik jeg Lasse «djupt såra og vonbroten» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Du er så dyp sigurd! STAREDOWN i Bristolgarasjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Sier bare som gamle Bondevik jeg Lasse «djupt såra og vonbroten» Hehe:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Må si jeg ble ganske skuffet nå... M-fanger blir jo som alle andre har. Fargen på denne bilen, titansilber, tilsier at du bør ha noe som ikke alle andre har for at den skal skille seg litt ut. Men men... Din bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Vil anbefale og gå for det originale m-tech spydet framme vertfall:) Ble meget bra med både faceliftfanger og m fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Helt enig med Skulebollen, skal du først ha M-fanger bør du ha innmaten som hører til M-Sport pakken. Hvis ikke ser det så 1996 520i M5 wannabe ettermontert uoriginal kina plastikk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Men da ser jo en orginal M5 like wannabe ut også da? Jeg mener de som syns det er feil med M-tech får kjøpe seg en E39 selv, å evt kjøre facelift jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Må si jeg ble ganske skuffet nå... M-fanger blir jo som alle andre har. Fargen på denne bilen, titansilber, tilsier at du bør ha noe som ikke alle andre har for at den skal skille seg litt ut. Men men... Din bil! Strengt tatt hva gjelder titansilber så er det vel mtech som skiller seg ut, da den får de sterke kontrastene med sorte brytninger, den cleane helheten med alt i sølv forsvinner litt i mengden. "Spydet" har vel også meg bekjent ingen sammenheng med mtech kontra m5, dette har vel igrunn vært et tilvalg begge veier. Helt enig med Skulebollen, skal du først ha M-fanger bør du ha innmaten som hører til M-Sport pakken. Hvis ikke ser det så 1996 520i M5 wannabe ettermontert uoriginal kina plastikk ut! Hva du og/eller andre ser på som wannabe M5 får være opp til dere, for min del har ikke denne noensinne vært tiltenkt å ligne noen M5 og det synes jeg ikke den gjør heller. Men da ser jo en orginal M5 like wannabe ut også da?Jeg mener de som syns det er feil med M-tech får kjøpe seg en E39 selv, å evt kjøre facelift jeg. My saving angel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå