Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste akkurat at det skal strammes med 18 ib/ft, noe som grovt regna blir 24-25nm, kan dette stemme?

Skrevet

Kan stemme det. Pleier å være det på de fleste delte hjul etter hva jeg har fått med meg :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Skrevet

Etter mine erfaringer skal stort sett alle strammes mellom 25-28nm. Det er litt viktig å ha feeling på hvor hardt man strammer RsII felger, siden de er gjenget i senter!

Skrevet

25 ft-lbs skal ccw strammes med hvertfall :) rett under 34nm men disse boltene er vell litt tykkere enn bbs

Skrevet

Takk for innspill, da har jeg litt å navigere på når senterene er ferdig lakkert! (Noe som forhåpentligvis skjer fort!).

Nå er bilen sluppet ned i sommerhøyde, lavere enn noen gang! Spent på om det faktisk går når sommerhjula kommer på! Time will show

Skrevet
  På 3.4.2014 den 21.00, Lasseln skrev:

Takk for innspill, da har jeg litt å navigere på når senterene er ferdig lakkert! (Noe som forhåpentligvis skjer fort!).

Nå er bilen sluppet ned i sommerhøyde, lavere enn noen gang! Spent på om det faktisk går når sommerhjula kommer på! Time will show

Bilder da! :P

Skrevet
  På 3.4.2014 den 21.23, Lasseln skrev:

Jada jada, det kommer :P Be patient!

How can you ask a man to be patient?!?!?!?!?!?

Skrevet

Da var det klart for litt bilder! Så kanskje ahj får sove om nettene :P

IMG_6292_zps0f6237c1.jpg

IMG_6295_zps830826e3.jpg

IMG_6298_zps9cdbe1ef.jpg

IMG_6299_zps246d7908.jpg

IMG_6300_zpse88f617a.jpg

Også tilslutt et bevis på at E34n faktisk lever den og :P

IMG_6302_zps8300c7c1.jpg

Skrevet

Nydelig, som alltid. De ruller dog på feil gummiblanding, men kjenner jeg deg rett tar det ikke lange tiden før det skjer noe der også. :)

Skrevet

Er dessverre holdt tilbake av venting! Felgene ligger fortsatt hos lakkerern, mangler et par lag med klarlakk før de er smykke. Så imens er jeg dessverre nødt til å rulle på vinterhjul :P

Skrevet
  På 4.4.2014 den 18.14, Lasseln skrev:

Er dessverre holdt tilbake av venting! Felgene ligger fortsatt hos lakkerern, mangler et par lag med klarlakk før de er smykke. Så imens er jeg dessverre nødt til å rulle på vinterhjul :P

NEI!!!!!!! Hvordan skal jeg få sove nå? :P 

Du er ikke den eneste som kjører rundt på vintergummi :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...