lasseln Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Leste akkurat at det skal strammes med 18 ib/ft, noe som grovt regna blir 24-25nm, kan dette stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Kan stemme det. Pleier å være det på de fleste delte hjul etter hva jeg har fått med meg Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Etter mine erfaringer skal stort sett alle strammes mellom 25-28nm. Det er litt viktig å ha feeling på hvor hardt man strammer RsII felger, siden de er gjenget i senter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 25 ft-lbs skal ccw strammes med hvertfall rett under 34nm men disse boltene er vell litt tykkere enn bbs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Tøff bil, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Takk for innspill, da har jeg litt å navigere på når senterene er ferdig lakkert! (Noe som forhåpentligvis skjer fort!). Nå er bilen sluppet ned i sommerhøyde, lavere enn noen gang! Spent på om det faktisk går når sommerhjula kommer på! Time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Takk for innspill, da har jeg litt å navigere på når senterene er ferdig lakkert! (Noe som forhåpentligvis skjer fort!). Nå er bilen sluppet ned i sommerhøyde, lavere enn noen gang! Spent på om det faktisk går når sommerhjula kommer på! Time will show Bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Jada jada, det kommer Be patient! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Jada jada, det kommer Be patient! How can you ask a man to be patient?!?!?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Da var det klart for litt bilder! Så kanskje ahj får sove om nettene Også tilslutt et bevis på at E34n faktisk lever den og ahj og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Nydelig, som alltid. De ruller dog på feil gummiblanding, men kjenner jeg deg rett tar det ikke lange tiden før det skjer noe der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Stilig, blir bra når BBS hjula kommer på! Og nå kan jeg sove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Er dessverre holdt tilbake av venting! Felgene ligger fortsatt hos lakkerern, mangler et par lag med klarlakk før de er smykke. Så imens er jeg dessverre nødt til å rulle på vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Er dessverre holdt tilbake av venting! Felgene ligger fortsatt hos lakkerern, mangler et par lag med klarlakk før de er smykke. Så imens er jeg dessverre nødt til å rulle på vinterhjul NEI!!!!!!! Hvordan skal jeg få sove nå? Du er ikke den eneste som kjører rundt på vintergummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Den fronten din er bare helt perfekt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå