MagnusHN Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Hvis det er Toyo proxes T1-r så er dem ikke spesielt gode på bane. blir fort myke og seige. men til gatebruk er det jo greit Det stemmer. Jeg har aldri kjørt med de på bane, men de er iallefall veldig gode til gatebruk. Få tak i dekk nå, slik at vi får se dem på bilen Magnus!! Blir bestilt i løpet av neste uke regner jeg med Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 NAM så deilige felger!Synd de ikke lages i 19" Hvilke specs gikk du for ? (bredde og ET) ENIG! Hadde lyst på disse selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Da har man fått de nye LED angel eyes'ene, så da blir det mest sannsynlig montering i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Da er dekk bestilt! Regner med at de er her til påske slik at jeg får satt de på bilen og tatt en liten photoshoot da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Ble det T1-R? Du får komme med en tilbakemelding på dem, er i tenkeboksen på dekk selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Det ble dem ja Får ikke prøvd de vegen enda da, siden det er en god del med snø igjen her. Kanskje i slutten av påsken, men skal legge ut bilder av div strekk osv når den tid kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Dagens oppgradering på BBS'ene *Bilde kom ikke, så da prøver jeg igjen! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Dagens oppgradering på BBS'ene Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Nydelig! gleder meg til å se setupen du kommer på Cars & Coffee med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Lekkert hvor kjøpte du senterkopper? leter etter røde til rs gt'ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Jeg tror jeg skal våge meg og si at det er de peneste felgene BBS har laget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Hjulkungen! Finne dissa, hadde nok vært bra på min og med sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Nydelig! gleder meg til å se setupen du kommer på Cars & Coffee med Takk Lekkert hvor kjøpte du senterkopper? leter etter røde til rs gt'ne Disse bestilte jeg i fra http://www.sfxperformance.com De har til de fleste BBS felger mener jeg å huske Jeg tror jeg skal våge meg og si at det er de peneste felgene BBS har laget... Er enig med deg i det! Også er de veldig lette Hjulkungen! Finne dissa, hadde nok vært bra på min og med sånne Haha Det hadde de definitivt gjort! Passer perfekt på E46, men skulle hatt 10" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 ja. har jo 10 bak nå men i 19" jeg. Må ha et par nye bakdekk til sessongen bare så blir det bra. Men bare si fra om de selges til fornuftig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Ble bra detta. Skulle lett kjøpt meg røde kapsler jeg og, om det ikke var for at jeg solgte hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå