RS-Heggem Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Jepp, stemmer. Sorry for Ot men, litt spent. Skjønner ikke hvorfor quoten ble sånn jeg. Sikkert pga samsunf.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Her er bildene jeg tok i helga Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Fantastisk riktig E46 Magnus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Åiåi kule bilder og kul bil! Går den like bra som den ser ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Håh, feteste fronten jeg har sett på E46 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Åiåi kule bilder og kul bil! Går den like bra som den ser ut nå? 3 liter rekkeseks med respirator... svaret er ja Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Det er den råeste e46n jeg noen gang har sett! Har ikke ord!! Kule bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Fy flate så rå denne bilen er <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Rått! Herlig stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Ser veldig bra ut Har du tenkt på å ta av skiltet under photoshoot? Spørs jo selvfølgelig litt på hvordan det ser ut under der da, men tror det hadde blitt enda kulere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Tusen takk for fine ord! Angående skiltene tenkte jeg ikke over det, får prøve å huske det til neste gang. Om noen er interessert kommer SMG kassa snart for salg, da jeg har skaffet manuell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Når blir panser lakkert da:)? Grommeste ikke M e46 på forumet uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Tusen takk for fine ord! Angående skiltene tenkte jeg ikke over det, får prøve å huske det til neste gang. Om noen er interessert kommer SMG kassa snart for salg, da jeg har skaffet manuell! Nice! Venta på det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Når blir panser lakkert da:)? Grommeste ikke M e46 på forumet uten tvil! Blir nok ikke før til våren desverre, sammen med resten av bilen. Manuelle kassa er vel på plass i bilen i løpet av et par uker Blir 5 trinns 330i kasse med uuc letta svinghjul og e34 m5 clutch. Skal ikke ha sinter, bilen skal brukes normalt også Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå