Skulebollen Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Du har vel alltid hatt oransje blinkers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Ja, men de her er amerikanske og ikke Tyc kopi med dårlig kvalitet og passform Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Ombygging til manuell blir startet på i dag, prøver å bli ferdig til i morra kveld. Skal oppdatere med tekst og bilder etterhvert som jeg driver på fanqua reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Lykke til. Blir konge med manuell da. Ellers en helrå bil du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Ser ut til at det ikke blir oppstart før i morgen. Men men. Kan slenge ut div bilder i samme slengen. Clutch og svinghjul fra UUC Begynt å felle ned subben, er igjen en del jobb så er langt i fra ferdig. Slik ser det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 strøken bil vurdert å sote rutene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Rutene er sotet bak Var det foran før også, men det var denne EU kontrollen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 ja ser det no, sikkert bare bensinstasjonen som lyste litt opp Jeg har soting foran og, men er en god del mindre enn bak. Så hittil ingen som har kommentert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Det var det første de sa på eu-kontrollen også lurte de på hvor katalysatorene mine var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Begynt å felle ned subben, er igjen en del jobb så er langt i fra ferdig. Slik ser det ut. 2013-09-23 21.41.08.jpg Gjør du det slik ja? Er likedan i audien min, og jeg kan ikke tenke meg en mer håpløs løsning enn det der! Kan ikke ha noe som helst i bagasjen.. Ellers ser bilen helt fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 hehe, skal ha beskyttelse over da, nesten som denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Hvordan går det med kasse skift da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Dårlig.. haha. Klovnene på Jæger i Bergen har hatt ute kassen før, og klint inn boltene med locktite av noe slag, så er umulig å få boltene ut. Så da må jeg ned med hele motoren..... Så da blir det gjort litt mer i samme slengen, skal bytte alle lambdasondene, legge eksosbandasje på grenrør, sveise ny eksos fra grenrør. Blir da Y skjøt til en enkel lyddemper i 3" og videre til en Y skjøt ut til bakpotta. Var lekk i skjøten fra grenrørene i tillegg. Kjører nå fri eksos, høres ut som en sint 8'er!!! Eller har dere noen andre forslag til eksosløsning? Starter igjen på torsdag, så får håpe alt går greit da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Dårlig.. haha. Klovnene på Jæger i Bergen har hatt ute kassen før, og klint inn boltene med locktite av noe slag, så er umulig å få boltene ut. Så da må jeg ned med hele motoren..... Så da blir det gjort litt mer i samme slengen, skal bytte alle lambdasondene, legge eksosbandasje på grenrør, sveise ny eksos fra grenrør. Blir da Y skjøt til en enkel lyddemper i 3" og videre til en Y skjøt ut til bakpotta. Var lekk i skjøten fra grenrørene i tillegg. Kjører nå fri eksos, høres ut som en sint 8'er!!! Eller har dere noen andre forslag til eksosløsning? Starter igjen på torsdag, så får håpe alt går greit da Har laget meg Y rør til 3" på min E46 også. Funker fett det! Blir mer old School sekserlyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Har laget meg Y rør til 3" på min E46 også. Funker fett det! Blir mer old School sekserlyd. Har du noen bilder og lydfiler/filmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå