MagnusHN Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Synes at skruene kan komme snart Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Jeg er spent på hva du ender opp med på senterdekselet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Det er jeg også, er ikke så mange som elokserer i gull i område, så får se hva det blir Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Vestby galvaniske i Oslo området gjør vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Nei, du må sikkert sende de ut av landet for å få det skikkelig gull. Med mindre du får noen til å lakke de gull. Hvis jeg husker riktig så er felgene til RS-Heggem først polerte og så lakkert gull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Nei, du må sikkert sende de ut av landet for å få det skikkelig gull. Med mindre du får noen til å lakke de gull. Hvis jeg husker riktig så er felgene til RS-Heggem først polerte og så lakkert gull. Stemmer! Translucient gold heter lakken. Men det er egentlig frarådelig å lakke de, siden den slipper veldig lett fra krommede flater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Takk for tips Har nå sendt mail til vestby galvaniske om de kan utføre dette, så får krysse fingra Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Tilstandsrapport. Fått demontert det meste på luka, neste er å få bilen på bukker og demontere fangere og skjørt, frontlykter, pusse ned, ta rusta og noen småbulker Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Endelig Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Thundercoil og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Niiice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 blir sjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Aldri vært borti skrudde hjul men hvis jeg skal ha nye gull Bolter... Må det bestilles fra/til det merke felg jeg har eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Får skru de sammen en av de nærmeste dagene må passe hullene i felgene og være lange nok hvertfall Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Litt bedre bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå