ZhilleN Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Så mye ut på bildene, tenkte hvis du skulle putte på breiere ytterring, men hvis du får det innafor så er det jo ingen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Dette blitr tøft! Gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Blir du med til Polen på Race1sm da, Magnus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Er bmw dagene på Rudskogen den helga også, men frister veldig mye med Raceism Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 BMW-dagene er da ingenting i forhold til en tur til Raceism? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Det er sant, men det koster en del mer Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Får spare litt penger og bli med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Prøvde framhjula i dag. Blir nok poke i hvertfall Målte de til 9" et0, men når jeg skrev inn på en kalkulator på nett over hva felga var fra før og at jeg la på en halv tomme kant, kom den fram til at Et var 6. Noen som har litt peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Har du bygd om felgen med ny kant som er halv tomme større? I såfall bruk innpresset 6mm lavere enn det var. RS-Heggem og BMW E30 325 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Ja, det stemmer det de var 13 i utgangspunktet. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Har du bygd om felgen med ny kant som er halv tomme større? I såfall blir innpresset 6mm lavere enn det var. Mente blir, ikke bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 22, 2014 Share Skrevet Februar 22, 2014 Jo mer jeg er inne her, jo mer gleder jeg meg til nye felger og senk på min... Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Da er de 9" et6 Jo mer jeg er inne her, jo mer gleder jeg meg til nye felger og senk på min... Nydelig!Hyggelig å høre Spent på å se hvordan bilen din blir! Skal du på GS treffet?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 Når er gs treffet? Langt fra Stavanger til bud da Ser veldig bra ut det her Utrolig stor inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 24, 2014 Share Skrevet Februar 24, 2014 GS treffet et 7 Juni, å ja, det er en 14-15 timers tur, men må si det var verdt det i fjor, så jeg har allerede tatt meg fri, så jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå