MagnusHN Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Takk for det. Kjører orginale, men kan hende de er tykkere enn de du har. Dimmen på de vet jeg ikke Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Mine ser ut som dem enten har "krasja" med bærearm eller stikkaskling elns, for er merke i dem under og Litt snålt. i følge delekatalog har vi de samme. Men om dine er hele ennå så kan jeg jo prøve meg på et nytt sett med originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Liten offtopic. var det sånn at de M6 replika hjula jeg lånte av deg for par måneder sida var vinterhjul, eller bare et backup sett du har? En jeg kjenner som var ute etter sånne ser du. om du skulle finne på å ryke på et salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 RÅÅÅÅ bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Liten offtopic. var det sånn at de M6 replika hjula jeg lånte av deg for par måneder sida var vinterhjul, eller bare et backup sett du har? En jeg kjenner som var ute etter sånne ser du. om du skulle finne på å ryke på et salg Det er vinterhjula/lagringshjula De er kjekke å ha så dee skal nok ikke selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Takk for det Her kommer noen fler bilder! Skulebollen, lassew93, Sondre92 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Kjører du fortsatt med vortech v2? Veit du hvordan dette kittet fungerer opp mott ess sitt kit? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Er ess som leverte dette kitet før lysholm pressa, så det er ikke noe problem. Sliter med def lmm om dagen så må skaffe meg ny, kjører uten nå og det er ikke helt optimalt må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Takker gutta! Fredrik, bilen er din sinnsykt rå! Skal du på vallehovin til helga? Avslutter dagen med et bilde til Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Takker ;D Ja det var planen, må bare få byttet hjullager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Er ess som leverte dette kitet før lysholm pressa, så det er ikke noe problem. Sliter med def lmm om dagen så må skaffe meg ny, kjører uten nå og det er ikke helt optimalt må jeg si Hehe okey lurer på å kjøpe kompressor kitt men er jo greit å vite hva man kjøper Hvor mye hester får du ut av det kitet ? Sånn på papiret Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Rå bil med rå hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Den perfekte E46. Ser alldeles nydelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Nyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Hehe okey lurer på å kjøpe kompressor kitt men er jo greit å vite hva man kjøper Hvor mye hester får du ut av det kitet ? Sånn på papiret Sent from my iPhone using Tapatalk Skal vel være rundt 330hk ca og 400nm Rå bil med rå hjul! Den perfekte E46. Ser alldeles nydelig ut Nyydelig Tusen takk Her er noen bilder Marcus Lundell tok på treffet. Her er også en artikkel med bilder av treffet vårt i StanceNation: http://www.stancenation.com/2014/05/07/early-fitment-2014-photo-coverage/ Og ja, ene panserlåsen min er ikke nede fikset nå! Sondre92, APedersen og Andy520iA reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Er så deilig denne! Eneste jeg vil pirke på er at siden du faktisk har skjønt det med å bruke orange blinklys på sort bil så synets jeg den også fortjener det bak, da får du en helhets linje når man ser bilen fra siden for eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå