Sannor Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Da har min nye bil ankommet Hønefoss for noen dager siden, så da må jeg vel lage en liten tråd med litt informasjon! Jeg skal ikke hente ut bilen før den 31. Juli da jeg fyller 18år, og forhåpentligvis får lappen. Så den skal stå klar på jobben (Bilia) frem til da, så jeg får siklet litt på den hver dag framover! Bilen er en F20 2013 BMW 116d 5-dørs: Code Description (EPC) S1CAA Dummy-SALAPA S230A Extra package, EU-speciifc S249A Multifunction f steering wheel S258A Tyres with runflat properties S2N4A 18" BMW LM wheel, M star spoke 386 S2PAA Wheel bolt locks S2VFA Adaptive M chassis S2VLA Variable sport steering S320A Deleted, model lettering P337A M Sports package S3APA Windscreen with grey wedge S403A Glass roof, electrical S420A Sun protection glazing S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip Code Description (EPC) S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S4ADA Interior trim strips, brushed aluminium S4AEA Armrest front, retractable S4DLA Accent strips, black, high-polish S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding Code Description (EPC) S654A DAB tuner S663A Radio BMW Professional S674A Hi-Fi system Harman Kardon S698A Area-Code 2 for DVD S6NFA Connection, MP3 player in mobile phone S6NKA Connection, Bluetooth and USB devices S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S842A Cold-climate version S850A Additional Export tank filling S853A Language version, English S885A On-board literature, Swedish S8KAA Dummy-SALAPA Code Description (EPC) S8SMA Car ident. number visible from outside S8TGA Thiefproofing device S8V2A Label Code Description (EPC) S548A Kilometre speedo Bilen var litt møkkete når den kom, men slenger ut ett par bilder. (Ser rød ut, men er Valencia Orange) Den er på bilpleiesenteret og blir polert osv... Kommer bedre bilder med noe annet enn iPhone når den kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Tøft fargevalg og fet bil:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Jeg skal ikke hente ut bilen før den 31. Juli da jeg fyller 18år, og forhåpentligvis får lappen. Får først og fremst gratulere med ny bil kollega (jobber på Bilia Økern) men reagerte på den setningen over, er du bare 17 år og har bestilt deg en helt ny F20? er du stinn av gryn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Takk for det dere! Hyggelig å møte kolleger her inne, er det fler Bilia-ansatte rundt her? 13 dager til jeg blir 18 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Jeg skal ikke hente ut bilen før den 31. Juli da jeg fyller 18år, og forhåpentligvis får lappen. Får først og fremst gratulere med ny bil kollega (jobber på Bilia Økern) men reagerte på den setningen over, er du bare 17 år og har bestilt deg en helt ny F20? er du stinn av gryn eller? Fyyyfasan for en strøken 5er du har!! Så i tråden din hvordan den så ut før, og hva du har gjort med den, sinnsykt bra jobba Så den på Gatebil og kunne ikke gjøre annet enn å sikle litt da, herlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Men i helv.. Sander Gå fra 318is til 2013 116d, og du er jo bare 17 du og.. Jeg og vil jobbe på Bilia Strøken bil du har fått deg, gratulerer. Noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Fyyyfasan for en strøken 5er du har!!Så i tråden din hvordan den så ut før, og hva du har gjort med den, sinnsykt bra jobba Så den på Gatebil og kunne ikke gjøre annet enn å sikle litt da, herlig bil. Takk for det! begynner å bli veldig fornøyd med den Men lurer på om jeg bør bytte Bilia-avd. for virker som du tjener rått mye mer enn meg xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Sjelden flott 18-års bil det der. Gratulerer. Men hva gjorde at du gikk for denne fremfor 116i? Sistnevnte er jo relativt sett billigere og. (Koster ca 15k mer, men har også 20hk ekstra). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_sala Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Kul bil, gratulerer! Er spent på å se utstyrslista og flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Men i helv.. Sander Gå fra 318is til 2013 116d, og du er jo bare 17 du og.. Jeg og vil jobbe på Bilia Strøken bil du har fått deg, gratulerer. Noen planer for bilen? Hehe, takk for det! Har bestilt svarte Performance nyrer til den. Vurderer også Performance bakfanger, og Performance eksos (2 rør på ene siden) Liker bilen godt som den er, så er ikke mye som må gjøres mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Toning av rutene helt frem hadde gjort seg. Bakrute spoiler gjorde seg godt på E87 og passer nok like godt på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 men reagerte på den setningen over, er du bare 17 år og har bestilt deg en helt ny F20? er du stinn av gryn eller? Banken har alltid penger. OT: Tøff bil med spenstig fargevalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 men reagerte på den setningen over, er du bare 17 år og har bestilt deg en helt ny F20? er du stinn av gryn eller? Banken har alltid penger. OT: Tøff bil med spenstig fargevalg! Takk Banken hadde nok dessverre aldri lånt meg så mye penger som 18åring gitt! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Toning av rutene helt frem hadde gjort seg. Bakrute spoiler gjorde seg godt på E87 og passer nok like godt på denne. Bakrutespoiler har jeg tenkt på, men får se an litt hva som kommer på markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå