Gå til innhold

Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Upd


sveigis
 Share

Anbefalte innlegg

Ja mange takk for en kjempe koselig tur og hyggelige ord, dette var veldig artig og må så absolutt gjentas :D Området her er fullt av veier man ellers ikke tenker over at finnes, og jeg fikk meg noen fine opplevelser fra veier jeg ikke har vært på siden jeg var liten. 535en brommet fornøyd av gårde og viser at det fortsatt er ett realt drag i en over 20 år gammel bil, her man ser hvilken flott jobb du har gjort med denne bilen med hensyn til utgangspunktet :)

Jaggu svei vi ikke av en tett på 5 timer på denne turen, tiden går fort i godt lag som det heter :) Men hysjhysj om skattene, den som venter får se :P Flotte bilder du tok forresten, vi må få skrapt sammen flere E34 og tatt en skikkelig shoot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår gjorde jeg en byttehandel med en kompis.

Jeg skal shine opp en Chevy pick up og han skal sveise ny utblås på bilen min.

Så iløpet av denne uken skal jeg bytte endestussen bak med to endrerør.

En gammel 535 må jo ha dobbel utblås ikke støvsuger munnstykke.

Så dette gleder jeg meg til. :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mange takk for en kjempe koselig tur og hyggelige ord, dette var veldig artig og må så absolutt gjentas :D Området her er fullt av veier man ellers ikke tenker over at finnes, og jeg fikk meg noen fine opplevelser fra veier jeg ikke har vært på siden jeg var liten. 535en brommet fornøyd av gårde og viser at det fortsatt er ett realt drag i en over 20 år gammel bil, her man ser hvilken flott jobb du har gjort med denne bilen med hensyn til utgangspunktet :)

Jaggu svei vi ikke av en tett på 5 timer på denne turen, tiden går fort i godt lag som det heter :) Men hysjhysj om skattene, den som venter får se :P Flotte bilder du tok forresten, vi må få skrapt sammen flere E34 og tatt en skikkelig shoot.

Jeg kan joine om ca en mnd tid, da jeg skal til Kristiansand ;)

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye finere med dobbel utblås! Hva slags eksos står på bilen?

Ja helt enig.Der står et 2,5 komplett Simons fra kat.

Dette anlegget fikk jeg omtrent gratis av en bruker her og pga hastevisning på biltilsynet prioriterte jeg ikke stussen da.Men nå som den er godkjent ,kan jeg bruke litt tid på sånne detaljer.

Crabfish:Høres ut som en plan. :) .

Jeg hører fra meg når der skjer noe på e34fronten her i sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må teste litt hvordan ting fungerer her på det nye forumet.

Idag gikk dagen/kvelden på planlegging av understell og eksos .

Har en jobb der som jeg begynner på til uken.Da blir det bilder og tekst.

.post-58602-0-93003800-1380137536_thumb.j

Bare en test på bilde opplasting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra, skal du fjerne eksosen som står på nå?

Du må få deg ett profil bilde også Jan ;)

Nei,jeg skal ikke fjerne eksosen.Det som skjer er at jeg skal fjerne den ene elipse enden og sette på to rør.En Bmw med sekser må jo ha to utløp isteden for Foma støvsuger look...

Lyden i bilen er fin den og bråker/snerrer jo kun ved høyere turtall.(Det har jo du hørt he he)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Sedan du har Sveigis! Gleder meg til å

å se den Live:)

Jo takk.

Er jo noen skavanker herog der men hadde den vært strøken,så hadde den ikke blitt brukt sommer som vinter.Er jo det som er gøy,nemlig det å ha en bil som ser grei ut som en kan ha hele året.

Jeg skal innom Bavaria en dag så skal jeg spørre etter deg.Må jo få hilst på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i .Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...